Your browser does not support JavaScript!
نماشا

ین رشد های پس از گزارش هزینه مصرف توکیو را به دلیل نظرات داویش نخست وزیر ژاپن کیشیدا از دست داد...

ین رشد های پس از گزارش هزینه مصرف توکیو را به دلیل نظرات داویش نخست وزیر ژاپن کیشیدا از دست داد...

✅ساعاتی پیش شاخص هزینه مصرف کننده توکیو و خالص آن با غلبه بر انتظارات به ترتیب ۴.۴٪ و ۴.۳٪ پرینت شدند که بسیار با هدف ۲٪ بانک مرکزی ژاپن فاصله دارد.

با این حال نخست وزیر ژاپن کیشیدا نیز موضع بانک مرکزی به ریاست کورودا را تکرار می کند که بازگشت اقتصاد به فشار های ضد تورمی را نمی توان رد.

وی همچنین گفته تقاضای داخلی که باید محرک تورم باشد همچنان ضعیف است به گونه ای که افزایش فعلی هزینه مصرف کننده ناشی از تورم جهانی مواد خام و ضعف ین می باشد.

 

?در حالیکه علی رغم روند صعودی تورم مقامات تصمیم گیرنده در ژاپن همچنان باور به پایدار بودن آن و در نتیجه تمایل به تغییر بیشتر سیاست ها در مقطع کنونی ندارند، مانع دیگر برای رشد پایدار ین ژاپن وضعیت چشم انداز سیاست پولی فدرال رزرو آمریکا و وضعیت بازدهی اوراق قرضه ده ساله ایالات متحده می باشد.

روز گذشته شاخص مدعیان هفتگی بیمه بیکاری یک بار دیگر نشان داد که بازار کار همچنان از تعادل مورد نظر فدرال رزرو به دور است و این امر ممکن است در ادامه مجدد به روند افزایش و یا پایداری تورم بالا منجر شود و پیش بینی می شود که اگر امروز در گزارش Core PCE (سنجش تورمی فدرال رزرو) این موضوع تأیید شود می تواند موج دیگری از تقویت بازدهی و در نتیجه تقویت شاخص دلار و ضعف ین ژاپن را به همراه داشته باشد.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (NaN)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید