Your browser does not support JavaScript!
نماشا

تقویم اقتصادی 16 مارس 2023 رویترز

تقویم اقتصادی 16 مارس 2023 رویترز

روز بزرگی برای یورو در پیش است. بانک مرکزی اروپا از این پس وارد عمل خواهد شد و حرکت فعلی به سمت ایمنی اقتصاد احتمالاً سؤالاتی را در کنفرانس مطبوعاتی ایجاد خواهد کرد.

 

تقویم اقتصادی.png

تقویم اقتصادی اروپا

اعداد نهایی تورم از ایتالیا در اوایل جلسه اروپا مورد توجه قرار خواهند گرفت. با این حال، ما انتظار نداریم که اعداد نهایی تاثیر مهمی بر یورو داشته باشند.

اواخر امروز، ECB آخرین جلسه سیاست پولی خود را در سه ماهه اول برگزار خواهد کرد. بازارها با افزایش نرخ سود نیم درصد و نرخ تسهیلات سپرده نیم درصد را قیمت گذاری کرده اند. افزایش نرخ بهره در راستای پیش‌بینی، احساسات سرمایه‌گذاران را به کنفرانس مطبوعاتی لاگارد رئیس بانک مرکزی اروپا تغییر خواهد داد.
چشم‌انداز سیاست‌های هاوکیس و پیشنهادات برای افزایش نیم درصد دیگر نرخ بهره در ماه می، از  یوروبه شدت حمایت می‌کند. با این حال، بانک مرکزی اروپا می‌تواند با آغاز یک بحران بانکی شگفت‌انگیز روبرو باشد.

تقویم اقتصادی بریتانیا

برای پوند، روز آرامی در پیش است. امروز هیچ شاخص اقتصادی برای سرمایه گذاران انگلیسی وجود ندارد. فقدان آمار، پوند را در اختیار ریسک بازار  قرار خواهد داد.

ما همچنین انتظار پاسخ بیشتر به بودجه بهار و پیش بینی های اقتصادی OBR را داریم.
با توجه به خالی بودن تقویم انگلستان، سرمایه گذاران باید نظرات اعضای بانک انگلستان را دنبال کنند. با این حال، هیچ سخنرانی اعضای کمیته سیاست پولی برای نظارت سرمایه گذاران وجود ندارد.

 

ریسک صفر.png
تبلیغات

 

تقویم اقتصادی امریکا

با نگاهی به نشست ایالات متحده، این یک روز شلوغ در تقویم اقتصادی ایالات متحده است. ادعاهای بیکاری ایالات متحده، PMI تولید فدرال فدرال فیلی، و داده های بخش مسکن در کانون توجه قرار خواهند گرفت.

ما انتظار داریم مطالبات بیکاری و PMI تولیدی فدرال فدرال فیلی بیشترین توجهات را به خود جلب کند.

با این حال، همچنین هیچ سخنرانی اعضای FOMC برای بررسی وجود ندارد. فدرال رزرو روز شنبه وارد دوره خاموشی شد و سرمایه گذاران را مجبور به بررسی نحوه واکنش فدرال رزرو به داده های اقتصادی کرد.

 

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (NaN)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید