Your browser does not support JavaScript!
نماشا

تقویم اقتصادی 20 مارس 2023 رویترز

تقویم اقتصادی 20 مارس 2023 رویترز

تقویم اقتصادی آسیا

شروع آرامی در نشست معاملاتی آسیا بود. هیچ شاخص اقتصادی از ژاپن برای بررسی سرمایه گذاران وجود نداشت. فقدان آمار، احساسات ریسک بازار را به سمت سیاست‌های پولی فدرال رزرو و بانک‌های سیلیکون ولی (SIVB) و بانک(SBNY) تحت تأثیر قرار داد.

اخبار مربوط به موافقت UBS AG (UBS) با خرید Credit Suisse Group AG (CS) نگرانی های فوری از بحران مالی جهانی را کاهش داد. با این حال، عدم قطعیت همچنان وجود دارد و بحران بانکی عمیق‌تر که در سراسر اروپا گسترش می‌یابد، تقاضا برای ین را افزایش می‌دهد.

سرمایه گذاران همچنین باید تأثیر بحران بانکی بر چشم انداز سیاست پولی فدرال رزرو را در نظر بگیرند. یک بحران عمیق بانکی می تواند فدرال رزرو را وادار کند که در مسیر نرخ بهره تهاجمی خود تجدید نظر کند تا تورم را به هدف برساند.

 

تقویم اقتصادی.png

تقویم اقتصادی اروپا

روز شلوغی برای ناحیه یورو است. داده‌های تورم و تجارت مورد توجه قرار می‌گیرد و صحبت‌های بانک مرکزی اروپا نیز با نظارت سرمایه‌گذاران بر اخبار بخش بانکی مورد توجه قرار می‌گیرد.
ارقام تورم عمده فروشی آلمان در ماه فوریه در اوایل نشست اروپا مورد توجه قرار خواهد گرفت. نشانه های بیشتر کاهش فشارهای تورمی بر یوروتاثیر می گذارد.

با تغییر رویکرد بانک مرکزی اروپا به یک رویکرد سیاستی وابسته به داده ها، اعداد امروزی می توانند به بانک مرکزی اروپا دلیلی بدهند تا پای خود را از روی گاز بردارد. اقتصاددانان پیش‌بینی می‌کنند که شاخص قیمت تولیدکننده آلمان در ماه فوریه ۰.۵ درصد کاهش یابد، پس از کاهش ۱.۰ درصدی در ژانویه.

در ادامه نشست، داده های تجاری منطقه یورو جهت گیری بیشتری را ارائه خواهد کرد. اقتصاددانان پیش بینی کردند که کسری تجاری در ژانویه از 8.8 میلیارد یورو به 12.5 میلیارد یورو افزایش یابد.

سرمایه گذاران همچنین باید سخنرانی های اعضای بانک مرکزی اروپا را تحت نظر داشته باشند زیرا سرمایه گذاران بر جلسه سیاست پولی بانک مرکزی اروپا تمرکز می کنند. لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، امروز با نظراتی در مورد تورم، سیاست های پولی و بحران بانکی صحبت خواهد کرد.

به غیر از تقویم اقتصادی، اخبار مربوط به بخش بانکی نیز پس از معامله UBS AG (UBS) برای خرید Credit Suisse Group AG (CS) تأثیر خواهد گذاشت.

تقویم اقتصادی انگلستان

برای پوندنیز، روز آرامی است و هیچ شاخص اقتصادی بریتانیا برای در نظر گرفتن وجود ندارد. با این حال، اظهار نظر های بانک مرکزی و اخبار بخش بانکی تاثیرگذار خواهد بود.
امروز هیچ شاخص اقتصادی برای سرمایه گذاران وجود ندارد. فقدان آمار، پوندرا در اختیار ریسک بازار قرار خواهد داد.

کاهش نگرانی از بحران بانکی جهانی، GBP را با حمایت صبح امروز تحویل داد. اخبار مربوط به تصاحب Credit Suisse Group AG (CS) UBS AG (UBS) برای دارایی‌های پرریسک‌تر مثبت بود، اگرچه ترس از عمیق‌تر شدن بحران احتمالاً ادامه خواهد داشت.
 با فعال شدن بانک انگلستان در این هفته، پیش‌بینی‌های اقتصادی OBR و بحران بانکی ممکن است بانک مرکزی انگلستان را مجبور به اتخاذ یک موضع سیاست غیر معمول کند.

در حالی که هیچ شاخص اقتصادی برای در نظر گرفتن وجود ندارد، سرمایه گذاران باید نظرات اعضای بانک انگلستان را دنبال کنند. با این حال، هیچ سخنرانی اعضای کمیته سیاست پولی برای نظارت سرمایه گذاران وجود ندارد و باعث می شود که گفتگو با رسانه ها تحت تأثیر قرار گیرد.

تقویم اقتصادی امریکا

با نگاهی به نشست ایالات متحده، این یک روز آرام در تقویم اقتصادی ایالات متحده است. هیچ شاخص اقتصادی ایالات متحده برای سرمایه گذاران وجود ندارد. فقدان آمار باعث می شود اخبار و احساسات مربوط به بانک ها به سمت فدرال رزرو هدایت شود.

همچنین هیچ سخنرانی اعضای FOMC برای بررسی وجود ندارد. فدرال رزرو روز شنبه وارد دوره خاموشی شد و سرمایه گذاران را مجبور به بررسی نحوه واکنش فدرال رزرو به بحران بخش بانکی کرد.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (NaN)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید