Your browser does not support JavaScript!
نماشا

تقویم اقتصادی 9 مارس 2023 رویترز

تقویم اقتصادی 9 مارس 2023 رویترز

این یک روز آرام برای یورو است. با توجه به شاخص های اقتصادی منطقه یورو ، مدعیان بیکاری ایالات متحده و اظهارات اعضا بانک مرکزی تأثیر خواهد گذاشت.

 

تقویم اقتصادی.png

تقویم اقتصادی اروپا

به دنبال مجموعه ای از داده های مختلط از آلمان در این هفته ، هیئت منصفه در مورد چگونگی اقدامات بانک مرکزی اروپا، مایل به حرکت تورم به سمت هدف است.

روز چهارشنبه ، رئیس بانک مرکزی اروپا لاگارد، همچنان به نشان دادن تعهد بانک مرکزی اروپا در مورد تورم ادامه داد.

بدون داشتن شاخص های اقتصادی برای تمرکز سرمایه گذاران ، آنان باید سخنرانی های عضو ECB را رصد کنند. با این حال ، هیچ یک از اعضای هیئت مدیره اجرایی ECB در تقویم قرار ندارند.

تقویم اقتصادی انگلستان

هیچ شاخص اقتصادی در انگلستان وجود ندارد که امروز بازارها در نظر بگیرند. فقدان آمار باعث می شود GBP در دست احساسات بازار و تورم  چین پیش ازشروع جلسه معاملاتی ایالات متحده باشد.

فقدان آمار باعث می شود تا سرمایه گذاران برای سخنان عضو کمیته سیاست پولی بانک انگلیس توجه کنند. با این حال ، هیچ یک از اعضای کمیته سیاست پولی در تقویم صحبت نمی کنند و سرمایه گذاران، نظارت بر اظهار نظر با رسانه ها را مورد توجه قرار دهند.
روز چهارشنبه ، اتاق بازرگانی انگلیس (BCC) پشتیبانی برای پوندارائه داد. BCC پیش بینی اقتصادی خود را برای سال 2023 به طور صعودی تجدید نظر کرد. BCC انتظار دارد که اقتصاد انگلیس در سال 2023 با 0.3 ٪ در مقابل پیش بینی قبلی 1.3 ٪  شود. نکته قابل توجه ، BCC انگلستان را برای جلوگیری از رکود اقتصادی پیش بینی می کند و رشد در دو چهارم پایانی 2023 را نشان می دهد.

 

فیبو گروپ.jpg
تبلیغات

 

 

تقویم اقتصادی امریکا

با نگاهی به جلسه ایالات متحده ، یک روز خلوت تر در تقویم اقتصادی ایالات متحده است. پس از انتشار بهتر از از حد انتظار ADP (تغییر اشتغال خصوصی) و داده JOLTS در روز چهارشنبه ، تمرکز به گزارش مطالبات بیکار روی می آورد.

اقتصاددانان پیش بینی می کنند که ادعاهای اولیه بیکاری از 190K به 195K افزایش می یابد ، که این امر به سیگنال شرایط سخت بازار کار ادامه می یابد.

پس از دو روز تستیفای پاول ، سرمایه گذاران همچنین باید قبل از دوره خاموشی که از 11 مارس آغاز می شود ، به اظهار نظر مقامات فدرال رزرو توجه کنند.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (NaN)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید