Your browser does not support JavaScript!
نماشا

تقویم اقتصادی 28 فوریه 2023 رویترز

تقویم اقتصادی 28 فوریه 2023 رویترز

تقویم اقتصادی.jpg

 

تقویم اقتصادی اروپا

برای یورو روز شلوغی در پیش است. اقتصاد فرانسه در اوایل نشست اروپا با تمرکز بر تولید ناخالص داخلی، تورم اولیه و ارقام مخارج مصرف کننده در کانون توجه قرار خواهد گرفت.

در حالی که اعداد تولید ناخالص داخلی تاثیرگذار خواهند بود، ما انتظار داریم که هزینه های مصرف کننده و ارقام تورم محرک های کلیدی باشند.
در آخرین بولتن اقتصادی بانک مرکزی اروپا، بانک مرکزی اروپا خاطرنشان کرد که افزایش رشد دستمزدها و کاهش تورم قیمت انرژی باید از دست رفتن قدرت خرید را کاهش دهد و از مصرف کننده حمایت کند. برای حمایت از چشم انداز بانک مرکزی اروپا در مورد مصرف، اعتماد مصرف کننده باید بهبود یابد.

پس از آخرین آمار تورم در ایالات متحده و تغییر احساسات به سمت سیاست های پولی فدرال رزرو، سرمایه گذاران باید سخنرانی های اعضای بانک مرکزی اروپا را زیر نظر داشته باشند. با این حال، با توجه به اینکه امروز هیچ عضوی از هیئت اجرایی ECB در تقویم وجود ندارد، سرمایه گذاران باید نظرات اعضای هیئت اجرایی بانک مرکزی اروپا را با رسانه ها دنبال کنند.

تقویم اقتصادی انگلستان

این یک جلسه آرام دیگر برای GBP در پیش است. هیچ شاخص اقتصادی در بریتانیا وجود ندارد که سرمایه گذاران در جلسه معاملاتی اروپا در نظر بگیرند. فقدان آمار، پوند را تحت تاثیر رویدادهای سیاسی و سنتیمنت ریسک قرار خواهد داد.

پس از خبرهایی مبنی بر دستیابی دولت بریتانیا به توافق بر سر پروتکل ایرلند در روز دوشنبه، تمرکز بر چشم انداز اقتصادی و سیاست پولی BoE باز خواهد گشت.
در حالی که هیچ آماری برای هضم سرمایه گذاران وجود ندارد، سخنرانی های اعضای کمیته سیاست پولی مورد توجه قرار می گیرد. با واگرایی سیاست های پولی به نفع دلار، اعضای کمیته سیاست پولی باید برای حمایت از پوند سخنرانی های هاوکیش داشته باشند. خدمات بهتر از حد انتظار PMI می تواند زمینه لازم را برای هاوکیش های BoE فراهم کند.

هاو پیل، اقتصاددان ارشد BoE و اعضای MPC، سر جان کانلیف و کاترین مان امروز سخنرانی خواهند کرد. با بحث Huw Pill و Sir Jon Cunliffe درباره فناوری‌های دیجیتال و صنعت دارایی‌های رمزنگاری شده، کاترین مان کسی است که باید به آن توجه کنید.

تقویم اقتصادی امریکا

داده های تجارت کالا در ماه ژانویه در اوایل جلسه مورد توجه قرار می گیرد. با این حال، با جلوگیری از افزایش قابل توجه کسری تجاری کالا، این اعداد باید تأثیر ضعیفی بر دلار داشته باشند.

اعداد CB Consumer Confidence ایالات متحده در ماه فوریه تأثیرگذار خواهد بود. افزایش بیش از حد انتظار در اعتماد از چشم انداز سیاست پولی تهاجمی فدرال رزرو حمایت می کند. اقتصاددانان پیش بینی کردند که این شاخص از 107.1 به 108.5 افزایش یابد.

سایر آمارها شامل داده های قیمت مسکن است. با این حال، جدیدترین جهش در نرخ وام مسکن در ایالات متحده، احساسات سرمایه گذاران را نسبت به کاهش احتمالی رشد قیمت مسکن در دسامبر کاهش خواهد داد.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (NaN)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید