Your browser does not support JavaScript!
نماشا

تقویم اقتصادی 20 فوریه 2023 رویترز

تقویم اقتصادی 20 فوریه 2023 رویترز

تقویم اقتصادی.jpg

 

تقویم اقتصادی اروپا

برای ناحیه یورو روز آرامی در پیش است. با این حال، در اواخر جلسه اروپا، داده اطمینان مصرف کنندگان منطقه یورو توجه زیادی را به خود جلب خواهند کرد.

اقتصاددانان افزایش متوسطی را در شاخص اعتماد مصرف کننده از 20.9- تا 19.0- پیش بینی می کنند.

برای بانک مرکزی اروپا، اعتماد مصرف کننده احتمالاً به یک ملاحظات مهم تبدیل خواهد شد. در آخرین بولتن اقتصادی بانک مرکزی اروپا، بانک مرکزی اروپا خاطرنشان کرد که افزایش دستمزدها و کاهش تورم قیمت انرژی باید از دست رفتن قدرت خرید و حمایت از مصرف را کاهش دهد. با این حال، برای حمایت از چشم انداز مصرف بانک مرکزی اروپا، اعتماد مصرف کننده باید در کنار افزایش قدرت خرید بهبود یابد.

با توجه به تصمیم بانک مرکزی اروپا برای افزایش نیم درصد نرخ بهره در ماه مارس و تغییر موضع سیاست‌های وابسته به داده و نشست به جلسه بعد از مارس، کاهش شدید اعتماد مصرف‌کننده می‌تواند این نظریه را تحت تاثیر قرار دهد.

تقویم اقتصادی انگلستان

در تقویم اقتصادی، روز آرامی است. فقدان آمار، پوند  را در دستان تمایل به واگرایی سیاست بانک مرکزی قرار خواهد داد.
 امروز هیچ آمار مادی از بریتانیا وجود ندارد که سرمایه گذاران آن را در نظر بگیرند.

در طول نشست آسیایی، فقدان آماری که باید در نظر گرفته شود، GBP را در دست احساسات ریسک بازار و واکنش بیشتر به تغییر واگرایی سیاست پولی به نفع فدرال رزرو قرار داد.

تقویم اقتصادی امریکا

 هیچ آماری از ایالات متحده برای جلب توجهوجود ندارد. فقدان آمار، دلار آمریکا را در دست سخنان اعضای FOMC و احساسات ریسک بازار خواهد گذاشت.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (NaN)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید