Your browser does not support JavaScript!
نماشا

تقویم اقتصادی 7 مارس 2023 رویترز

تقویم اقتصادی 7 مارس 2023 رویترز

در اوایل جلسه اروپا، ما انتظار داریم حساسیت بازار به داده های تجاری چین و آلمان باشد. با این حال، پاول، رئیس فدرال رزرو، حرف آخر را خواهد زد.

 

تقویم اقتصادی.png

 

تقویم اقتصادی اروپا

روز نسبتاً شلوغی برای یورو است. اقتصاد آلمان در کانون توجه قرار خواهد گرفت و سفارشات کارخانه برای ژانویه در کانون توجه قرار خواهد گرفت. اعداد PMI بخش تولید برای ژانویه و فوریه نشان داد که بخش تولید آلمان در ابتدای سال انقباض در اقتصاد داشته است.

سرمایه گذاران سهام باید از سقوط سفارشات در ژانویه خوشحال نخواهند شد و تولیدات منطقه یورو باید به رشد بازگردد. با این حال، کاهش قابل توجه می تواند حمایت از یورو را در اوایل جلسه اروپا از بین ببرد.
پس از جلسه سیاست گذاری ECB در پنجشنبه گذشته، سرمایه گذاران باید سخنرانی های اعضای ECB را زیر نظر داشته باشند. با این حال، هیچ یک از اعضای هیئت اجرایی بانک مرکزی اروپا برای صحبت در تقویم حضور ندارند.

روز دوشنبه، فیلیپ لین، اقتصاددان ارشد بانک مرکزی اروپا، به چشم اندازی فراتر از ماه مارس نگاه کرد و در مورد نیاز به افزایش نرخ ها پس از مارس صحبت کرد. لین گفته:

 

"داده ها نشان می‌دهد که هنوز فشارهای تورمی قوی وجود دارد، اما نشانه‌هایی از کاهش در حال ظهور است".

 

تقویم اقتصادی امریکا

با نگاهی به نشست ایالات متحده، یک روز آرام دیگر در تقویم اقتصادی ایالات متحده مشاهده میشود. هیچ شاخص اقتصادی ایالات متحده وجود ندارد که سرمایه گذاران در طول جلسه ایالات متحده در نظر بگیرند. فقدان آمار، فدرال رزرو را در کانون توجه قرار خواهد داد. پاول، رئیس فدرال رزرو، شهادت خواهد داد.

شاخص های اقتصادی ایالات متحده از مسیر تهاجمی تر نرخ بهره فدرال رزرو برای مقابله با تورم چسبنده حمایت می کنند. قانونگذاران احتمالاً رئیس فدرال رزرو را به دلیل تأخیر آن در تشدید سیاست های پولی و مسیر نرخ بهره با توجه به نرخ بیکاری در ایالات متحده در 3.4 درصد تحت فشار قرار خواهند کرد.

اظهار نظر داویش و صحبت از کندی و پیوسته، واگرایی سیاست پولی را به نفع بانک مرکزی اروپا متمایل می‌کند.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (NaN)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید