Your browser does not support JavaScript!
نماشا

در میان نگرانی های افزایش نرخ بهره، تمرکز بر روی داده های بازار کار قیمت طلا را تنظیم میکند

در میان نگرانی های افزایش نرخ بهره، تمرکز بر روی داده های بازار کار قیمت طلا را تنظیم میکند
در میان نگرانی های افزایش نرخ بهره، تمرکز بر روی داده های بازار کار قیمت طلا را تنظیم میکند

قیمت طلا در روز پنجشنبه نزول روز چهارشنبه را ریکاوری می کند زیرا سرمایه گذاران مشتاقانه منتظر موجی از داده های اقتصادی ایالات متحده بودند که می تواند بر مسیر سیاست پولی  فدرال رزرو تأثیر بگذارد. صورتجلسه نشست ژوئن بار دیگر بر انتظار افزایش نرخ بهره در آینده تاکید کرد که باعث کاهش قیمت طلا نسبت به موقعیت های صعودی قبلی شد. اکنون تمرکز بر روی داده‌های بازار کار، به‌ویژه بررسی فرصت‌های شغلی و گردش نیروی کار وزارت کار ایالات متحده (JOLTs)، و همچنین به‌روزرسانی‌های کنترل صادرات چین در مورد فلزات نیمه‌رسانا و سفر جانت یلن، وزیر خزانه‌داری ایالات متحده به پکن، تغییر خواهد کرد.

فدرال رزرو در نشست ژوئن یک جبهه متحد نشان داد و تصمیم گرفت نرخ بهره را به عنوان ابزاری برای خرید زمان برای ارزیابی نیاز به افزایش بیشتر نرخ ها ثابت نگه دارد. معامله گران اکنون با احتمال 89 درصدی برای افزایش 25 واحدی نرخ در ماه جولای قیمت گذاری کرده اند. افزایش نرخ های بهره ایالات متحده هزینه فرصت نگهداری دارایی های بدون بازده مانند طلا را افزایش می دهد و بر فلز گرانبها فشار می آورد.

 

نرخ بهره فدرال رزرو برای جولای.png

 

از نظر تحلیل تکنیکال، معاملات آتی طلا ممکن است سطح مقاومت 1921 دلاری را مجددا به چالش بکشاند. شانس خوبی برای تثبیت زیر این سطح وجود دارد که به طور بالقوه منجر به کاهش تا 1889 دلار می شود. این باعث تقویت بیشتر احساسات محتاطانه پیرامون طلا در کوتاه مدت می شود.

 

طلا.png
نمودار روزانه طلا

 

 

فعالان بازار از نزدیک بر داده های بازار کار ایالات متحده در روز جمعه، به ویژه فشار دستمزدها، نظارت خواهند کرد. آنها به دنبال بینشی در مورد مسیر سیاست فدرال رزرو هستند. به‌علاوه، هرگونه تشدید کنترل‌های صادراتی چین بر فلزات نیمه‌رسانا و تحولات در طول سفر جانت یلن به پکن می‌تواند بر احساسات بازار تأثیر بگذارد. این به طور بالقوه می تواند جریان های امن کوتاه مدت را به سمت طلا هدایت کند.

چشم انداز کوتاه مدت: تمرکز معامله گران روی داده های بازار کار ایالات متحده است

به طور خلاصه، در حالی که سرمایه گذاران منتظر اطلاعات کلیدی اقتصادی ایالات متحده بودند، قیمت طلا ثابت باقی می ماند. صورتجلسه نشست ژوئن از انتظار افزایش نرخ بهره حمایت کرد که منجر به برخی حرکات نزول طلا شد. اکنون تمرکز روی داده‌های بازار کار، کنترل‌های صادرات چین و دیدار جانت یلن است که می‌تواند احساسات کوتاه‌مدت قیمت طلا را شکل دهد.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

3 رای (3.7)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید