Your browser does not support JavaScript!
نماشا

کارگردانی برای رشد دلار به اظهارات پاول بستگی دارد.

کارگردانی برای رشد دلار به اظهارات پاول بستگی دارد.

دلار قوی، چشم‌انداز فدرال رزرو و سخنرانی‌های پاول در کوتاه‌مدت سو گیری محتاطانه ایی را برای XAU/USD ایجاد کردند.

افزایش ارزش دلار همچنان بر طلا که به طور سنتی به دلار قیمت گذاری می شود، فشار می آورد و در نتیجه باعث افزایش هزینه برای سرمایه گذاران با استفاده از ارزهای دیگر می شود. جو ژئوپلیتیک کنونی و دور شدن بانک‌های مرکزی از افزایش تهاجمی نرخ بهره منجر به کاهش نرخ بازدهی می‌شود و طلا را بدون محرک‌های جهت‌گیری قوی برای هفته باقی می‌گذارد.

چشم انداز متعادل فدرال رزرو

مقامات فدرال رزرو موضع خنثی را تکرار کرده اند و نشان می دهد که تصمیمات آینده به داده های اقتصادی ورودی و تأثیر بازده اوراق قرضه بلندمدت بستگی دارد. انتظار می‌رود که سخنرانی‌های آتی پاول، توقف فدرال رزرو در مورد افزایش نرخ بهره را تقویت کند، در حالی که معاملات آتی بازار حاکی از احتمال کمی برای افزایش بیشتر و احتمال اندکی کاهش نرخ تا مارس است.

نرخ بازده خزانه و شاخص های اقتصادی

از آنجایی که نرخ بازدهی خزانه داری ایالات متحده افزایش جزئی را نشان می دهد، توجه بازار به پیش بینی های اقتصادی و ارتباطات فدرال رزرو معطوف است. اگرچه فدرال‌رزرو نرخ‌ها را حفظ کرده است، اما بر خلاف امیدهای برخی سرمایه‌گذاران که با سرد شدن بازار کار و پایان بالقوه چرخه افزایش نرخ‌ها جرقه زده است، انعطاف‌پذیری اقتصاد همچنان می‌تواند منجر به افزایش بیشتر نرخ‌ها شود.

چشم انداز کوتاه مدت طلا

با توجه به اطلاعات مهم اقتصادی در افق، چشم انداز کوتاه مدت طلا همچنان محتاطانه است. همانطور که بازار نظرات فدرال رزرو و شاخص های بازار کار آتی را هضم می کند، مسیر قیمت طلا احتمالا تحت تاثیر روندهای اقتصادی گسترده تر و انتظارات سیاست پولی قرار خواهد گرفت که نشان دهنده یک شیب نزولی در کوتاه مدت است.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید