Your browser does not support JavaScript!
نماشا

نکات مهم صورتجلسه نشست ماه نوامبر کمیته بازار آزاد فدرال رزرو: اکثر مقامات فدرال رزرو از کند کردن سرعت افزایش نرخ بهره به زودی حمایت کردند...

نکات مهم صورتجلسه نشست ماه نوامبر کمیته بازار آزاد فدرال رزرو: اکثر مقامات فدرال رزرو از کند کردن سرعت افزایش نرخ بهره به زودی حمایت کردند...

نکات مهم صورتجلسه نشست ماه نوامبر کمیته بازار آزاد فدرال رزرو:

✅اکثر مقامات فدرال رزرو از کند کردن سرعت افزایش نرخ بهره به زودی حمایت کردند.

✅ شرکت کنندگان موافقت کردند که نشانه های کمی از کاهش فشار تورم وجود دارد.

✅ شرکت کنندگان موافقت کردند که سرعت آهسته تر افزایش نرخ به کمیته FOMC اجازه می دهد تا پیشرفت به سوی اهداف خود را "با توجه به تاخیرهای نامشخص" مرتبط با سیاست پولی ارزیابی کند.

✅شرکت کنندگان مشاهده کردند که بازار کار فشرده باقی مانده است، بسیاری به نشانه های آزمایشی اشاره کردند که نشان می دهد ممکن است به تدریج به سمت تعادل بهتری از عرضه و تقاضا حرکت کند.

✅بسیاری از شرکت‌کنندگان در مورد سطح نهایی نرخ صندوق‌های فدرال رزرو که برای مهار تورم مورد نیاز است، عدم اطمینان قابل توجهی را ابراز کردند، در حالی که چندین شرکت کننده مختلف آن را به طور قابل توجهی پیشنهاد می‌کردند.

✅شرکت کنندگان به طور کلی خاطرنشان کردند که خطرات چشم انداز تورم به سمت بالا متمایل است.

✅همه شرکت‌کنندگان توافق کردند که افزایش 75 صدم درصد دیگر مناسب و «گامی دیگر» به سوی «محدود کردن کافی» سیاست پولی است.

✅شرکت کنندگان مشاهده کردند که علیرغم افزایش نوسانات نرخ بهره و نشانه هایی از شرایط متشنج نقدینگی، عملکرد بازار اوراق بهادار خزانه داری منظم بوده است.


?با توجه به اینکه در صورتجلسه اشاره شد که اعضا از کاهش سرعت افزایش نرخ بهره در زمانی نزدیک حمایت می کنند واکنش نزولی برای دلار آمریکا و صعودی برای دارایی های ریسکی را مشاهده کردیم.

 

 

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (NaN)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید