Your browser does not support JavaScript!
نماشا

سفارش Buy Limit

سفارش Buy Limit

سفارش Buy Limit با محدودیت، سفارش خرید دارایی با یک قیمت کمتر از قیمت زنده آن دارایی انجام میگیرد، که به معامله گران امکان میدهد در سطوح پایین تری ان دارایی را خریداری کنند . با استفاده از یک سفارش محدودیت خرید ، سرمایه گذار مطمئن می شود که برای خرید دارایی قیمت پایین تری را پرداخت می کند.

در حالی که قیمت خرید در سطوح پایین قیمت فعلی  تضمین شده است، سفارش فعال نیست. زمانی که قیمت به قیمت سفارشی برخورد کند، سفارش محدودیت خرید فعال میشود. اگر دارایی به قیمت تعیین شده نرسد، سفارش فعال نمی شود و ممکن است معامله گر فرصت معامله را از دست بدهد. 

اگر یک سرمایه گذار انتظار داشته باشد که قیمت یک دارایی کاهش یابد، سفارش محدودیت خرید یک سفارش منطقی برای استفاده خواهد بود.

 

سفارش Buy Limit

 


کلمات کلیدی

  • سفارش Buy Limit، سفارش خرید دارایی در پایین ترین سطح قیمت مشخص یا زیر آن است.
  • با این وجود، اگر قیمت به قیمت مشخص شده نرسد یا خیلی سریع قیمت به سمت بالا حرکت کند، اجرای سفارش محدودیت خرید اجرا نمی شود.
  • سفارش محدودیت خرید هزینه ها را کنترل می کند اما می تواند منجر به فرصت های از دست رفته در شرایط سریع بازار شود.
  • همه انواع سفارشات مفید هستند و مزایا و معایب خاص خود را دارند.

مزایای سفارش Buy Limit

سفارش Buy Limit اطمینان می دهد که خریدار با قیمت بالاتر تر از آنچه انتظار دارد خریداری نمیشود. سفارش Buy Limit ابزاری را برای ورود دقیق به موقعیت به سرمایه گذاران و معامله گران ارائه می دهد. به عنوان مثال، وقتی را تصور کنید که سهام با 2.45 دلار معامله می شود. در این حالت می توان یک سفارش خرید در 2.40 دلار تعیین کرد. اگر قیمت به 2.40 دلار کاهش یابد، سفارش به طور خودکار اجرا می شود. پس این سفارش اجرا نمی شود تا زمانی که قیمت به 2.40 دلار یا کمتر برسد.

و یا تصور کنید که محدوده معاملاتی را تشخص داده اید. و انتظار حرکات بازار را در این محدوده دارید. میتواند با ثبت سفارش محدودیت خرید در سطوح پایین محدوده اقدام به خرید دارایی بنمایید.

 

مثال سفارش buy limit.png

 

همچنین برای مشارکت مجدد در خرید، زمانی که قیمت رالی پر قدرتی را انجام دادهف تشخیص داده میشود که سطوح فعلی برای ورود به معامله خرید مناسب نیست. پس یک سفارش محدودیت خرید را در سطو پایین قیمت قرا میدهید تا در زمان اصلاح قیمت با ریسک به ریوارد مناسب وارد معامله خرید شوید.

 

سفارش خرید محدودیت.png

سفارش Buy Limit در بازارهای بی ثبات

سفارش محدودیت خرید در بازارهای بی ثبات نیز مفید است. فرض کنید یک معامله گر می خواهد سهام بخرد، اما می داند سهام روز به روز در حال حرکت وحشیانه است. آنها می توانند از یک سفارش Buy Limit استفاده کنند. فرض کنید سهام دیروز با 10 دلار بسته شد. سرمایه گذار می تواند 10 دلار سفارش Buy Limit را تعیین کند. اطمینان حاصل کند که بیش از این مبلغی پرداخت نخواهند کرد. اگر سهام روز بعد با 11 دلار باز شود، این سفارش پر نمی شود. اما آنها همچنین خود را از پرداخت بیش از آنچه می خواستند نجات داده اند.

 

معایب سفارش محدودیت خرید

سفارش Buy Limit ضمانتی برای اجرای آن را ندارد. اجرا فقط زمانی اتفاق می افتد که قیمت دارایی به آن سطح برسد. معامله گر ممکن است تحلیل درستی از صعود قیمت داشته باشند و سفارش Buy Limit را در پایان موج اصلاحی قرار دهند. این پایان موج اصلاحی میتواند از اصلاحی های فیبوناچی و یا اسیلاتورها و یا میانگین های متحرک تشخیص داده شوند. در این صورت ممکن است قیمت با اصلاحی جزئی به حرکت صعودی خود ادامه دهد بدون انکه سفارش محدودیت خرید فعال شده باشد. در این صورت معامله گر از سود کردن باز خواهد ماند. پس سفارش محدودیت خرید میتواند باعث از دست رفتن فرصت شود.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (NaN)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید