Your browser does not support JavaScript!
نماشا

معامله کاغذی

معامله کاغذی

معامله آزمایشی یک معامله شبیه سازی شده است که به سرمایه گذار اجازه می دهد بدون ریسک کردن و بدون پول واقعی، خرید و فروش را تمرین کند. این اصطلاح به زمانی برمی گردد که (قبل از گسترش پلتفرم های تجارت آنلاین) معامله گران مشتاق قبل از ریسک کردن پول در بازارهای زنده، روی کاغذ تمرین می کردند. در حین یادگیری، یک معامله گر تمام معاملات را به صورت دستی روی کاغذ ثبت می کند تا موقعیت های معاملاتی فرضی، پرتفوی ها و سود یا زیان را پیگیری کند. امروزه، بیشتر معاملات تمرینی شامل استفاده از یک شبیه ساز الکترونیکی بازار سهام (حساب دمو) است که شبیه یک پلت فرم معاملاتی واقعی به نظر می رسد.


کلمات کلیدی

  • معاملات آزمایشی یک معامله گری شبیه سازی شده است که به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا خرید و فروش  را تمرین کنند.
  • معامله آزمایشی می تواند یک استراتژی سرمایه گذاری جدید را قبل از استفاده از آن در یک حساب کاربری زنده آزمایش کند.
  • بسیاری از کارگزاران آنلاین به مشتریان حساب های معامله گری آزمایشی ارائه می دهند.
  • معاملات آزمایشی به افراد تازه کار یاد می دهد که چگونه در پلتفرم ها حرکت کنند و معاملات انجام دهند. اما ممکن است احساسات واقعی را که در شرایط واقعی بازار رخ می دهد، نشان ندهند.

معامله آزمایشی به شما چه می گوید؟

توسعه پلتفرم‌ها و نرم‌افزارهای تجارت آنلاین، سهولت و محبوبیت معامله آمایشی را افزایش داده است. شبیه‌سازهای امروزی به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهند تا بدون تعهد سرمایه واقعی، در بازارهای زنده معامله کنند. این فرآیند می‌تواند به سنجش اینکه آیا ایده‌های سرمایه‌گذاری توانایی کسب سود دارند یا خیر کمک کند. کارگزاران آنلاین مانند TradeStation، Fidelity، و TD Ameritrade's thinkorswim شبیه سازهای معامله آزمایشی را به مشتریان ارائه می دهند.

برای مثال، paperMoney® TD Ameritrade طراحی شده است تا به مشتریان کمک کند تا گزینه‌ها و استراتژی‌های مختلف سرمایه‌گذاری را بدون نگرانی از دست دادن پول امتحان کنند. تقریباً همه چیز در مورد شبیه‌ساز مانند پلتفرم معاملاتی واقعی است. تنها تفاوت این است که سرمایه‌گذار با پول واقعی معامله نمی‌کند.

شما در اینجا میتوانید به انواع حساب های آزمایشی دسترسی داشته باشید.

رفتار در معامله آزمایشی مانند معامله واقعی

برای به دست آوردن بیشترین سود از معامله آزمایشی ، تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری و انجام معاملات باید از شیوه ها و اهداف واقعی معاملاتی پیروی کند. سرمایه‌گذار آزمایشی باید همان اهداف ریسک-بازده، محدودیت‌های سرمایه‌گذاری و افق معاملاتی را در نظر بگیرد که با حساب واقعی استفاده می‌کند. برای مثال، برای یک سرمایه گذار بلندمدت ریسک گریز، منطقی نیست که مانند یک معامله گر روزانه، معاملات کوتاه مدت متعددی را انجام دهد.

همچنین، معاملات آزمایشی را می توان در بسیاری از شرایط بازار اعمال کرد. به عنوان مثال، معامله ای که در بازار نوسانی انجام می شود، احتمالاً منجر به هزینه های لغزش بیشتر به دلیل اسپردهای گسترده تر در مقایسه با بازاری می شود که به شیوه ای منظم در حال حرکت است. لغزش زمانی اتفاق می‌افتد قیمت در زمان شروع معامله تا زمان انجام معامله، تغییر کند.

سرمایه گذاران و معامله گران می توانند از معاملات شبیه سازی شده برای آشنایی با انواع مختلف سفارش مانند حدضرر، سفارشات محدود و سفارشات بازار استفاده کنند. نمودارها، نقل قول ها و فیدهای خبری نیز در بسیاری از پلتفرم ها در دسترس هستند.

 

فیبو گروپ.jpg
تبلیغات

 

حساب های معامله آزمایشی در مقابل حساب های واقعی

معاملات آزمایشی ممکن است حس امنیت کاذبی ایجاد کند. به عبارت دیگر، عدم انطباق با بازار واقعی به این دلیل اتفاق می افتد که معاملات کاغذی ریسک سرمایه واقعی را در بر نمی گیرد. همچنین، معامله آزمایشی امکان استراتژی‌های سرمایه‌گذاری اولیه را فراهم می‌کند - مانند خرید کم و فروش بالا - که رعایت آنها در زندگی واقعی چالش‌برانگیزتر است، اما در حین معاملات کاغذی دستیابی به آنها نسبتاً آسان است.

واقعیت این است که سرمایه‌گذاران و معامله‌گران احتمالاً احساسات و قضاوت‌های متفاوتی را هنگام به خطر انداختن پول واقعی از خود نشان می‌دهند، که ممکن است آنها را به رفتارهای متفاوتی در هنگام اجرای یک حساب واقعی سوق دهد. به عنوان مثال، یک معامله واقعی توسط یک تاجر جدید ارز خارجی را در نظر بگیرید که پیش از داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی، با یورو در برابر دلار ایالات متحده در موقعیت طولانی قرار می‌گیرد. اگر گزارش بسیار بهتر از حد انتظار باشد و یورو به شدت کاهش یابد، آنگاه معامله‌گر ممکن است در تلاش برای جبران ضرر در یک معامله کاغذی، با دو برابر حجم معمولش وارد شود، در صورتی که در یک معامله واقعی چنین ریسکی را قبول نمی‌کند.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (NaN)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید