Your browser does not support JavaScript!
نماشا

پیش بینی قیمت نفت خام: کاهش ذخایر api میتواند محرکی برای پشتیبانی از قیمت نفت باشد.

پیش بینی قیمت نفت خام: کاهش ذخایر api میتواند محرکی برای پشتیبانی از قیمت نفت باشد.

اقدامات محرک بالقوه چین و تقاضای قوی آسیایی قیمت نفت خام را افزایش می دهد.

  • معاملات آتی نفت خام WTI با حمایت از محرک چینپشتیبانی می شود.
  • کاهش مورد انتظار در ذخایر نفت خام آمریکا به افزایش قیمت نفت کمک می کند.
  • سرمایه گذارانی که به دنبال تورم ایالات متحده برای جهت گیری نرخ بهره هستند.

بررسی اجمالی

معاملات آتی نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا در روز سه‌شنبه با قیمت معامله‌گران در محرک‌های اقتصادی احتمالی از سوی چین و تقاضای قوی در سایر بخش‌های آسیا، پیش از کاهش پیش‌بینی شده در ذخایر نفت خام آمریکا، عملکردی نوسانی دارد.

 

نفت خام.png

 

 تورم چین به پایین ترین حد در 18 ماه گذشته رسیده و قیمت تولید کننده به شدت کاهش می یابد

رشد آهسته اقتصادی چین منجر به گفتگو در مورد اقدامات محرک بالقوه شده است زیرا تورم مصرف کننده در این کشور در ماه مارس به پایین ترین حد 18 ماهه رسیده است که نشان دهنده تقاضای ضعیف در بهبود اقتصادی نابرابر است.

در ماه مارس، شاخص قیمت تولیدکننده 2.5 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافت که شدیدترین کاهش را از ژوئن 2020 نشان می‌دهد. این کاهش نرخ تورم به طور بالقوه می‌تواند فضایی را برای تسهیل سیاست پولی برای تشویق تقاضا فراهم کند. ارزش یوان چین در برابر دلار نیز به پایین ترین حد خود در بیش از یک هفته گذشته رسید که نشان می دهد سرمایه گذاران انتظار کاهش احتمالی نرخ بهره را دارند.

در همین حال، قیمت نفت به دلیل تضعیف دلار، تقاضای قوی سوخت در هند و کاهش انتظاری در ذخایر نفت خام آمریکا افزایش یافته است. تحلیلگران تخمین می زنند که ذخایر نفت خام در هفته منتهی به 7 آوریل به طور متوسط 1.3 میلیون بشکه کاهش یافت و سرمایه گذاران به دنبال گزارش تورم آتی ایالات متحده برای سرنخ هایی در مورد جهت آتی نرخ های بهره هستند.

تگ ها :

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید