Your browser does not support JavaScript!
نماشا

پیش‌بینی قیمت نفت: با وجود عدم اطمینان نسبت به تورم، افزایش نرخ‌های فدرال رزرو قدرت اولیه را نشان می‌دهد

پیش‌بینی قیمت نفت: با وجود عدم اطمینان نسبت به تورم، افزایش نرخ‌های فدرال رزرو قدرت اولیه را نشان می‌دهد
پیش‌بینی قیمت نفت: با وجود عدم اطمینان نسبت به تورم، افزایش نرخ‌های فدرال رزرو قدرت اولیه را نشان می‌دهد

قیمت نفت در آستانه انتشار آمارهای تورم ایالات متحده ثابت است زیرا سفته بازان شرط می‌بندند که کمپین افزایش نرخ بهره فدرال رزرو به زودی به پایان خواهد رسید.

بررسی اجمالی

معاملات آتی نفت خام وست تگزاس اینترمدیت ایالات متحده در روز چهارشنبه افزایش یافت، زیرا معامله گران منتظر انتشار گزارشی در مورد داده های تورم مصرف کننده ایالات متحده در ماه مارس هستند. انتظار می رود این گزارش بر تصمیم فدرال رزرو در مورد نرخ بهره در ماه مه و دلار آمریکا تأثیر بگذارد، که در نهایت بر تقاضای خارجی برای نفت خام دلاری تأثیر خواهد گذاشت.

 

ریسک صفر.png
تبلیغات

فدرال رزرو ممکن است به پایان افزایش نرخ بهره نزدیک شود

قیمت نفت به دلیل این تصور که فدرال رزرو ایالات متحده ممکن است به زودی چرخه افزایش نرخ بهره خود را پایان دهد، افزایش یافته است، که این امر قیمت دلار را برای خریدارانی که دارای ارزهای دیگر هستند مقرون به صرفه تر می کند. بر اساس داده‌های منتشر شده توسط اداره اطلاعات انرژی، افزایش قیمت نفت بیشتر با کاهش غیرمنتظره موجودی‌های نفت خام آمریکا در هفته گذشته همراه بود.

اختلاف نظر مقامات فدرال رزرو بر سر چشم انداز افزایش نرخ بهره

با این حال، بازار افزایش نرخ تورم را پیش بینی می کند که می تواند منجر به افزایش دیگری در ماه ژوئن شود. انتظار می‌رود که شاخص قیمت مصرف‌کننده ایالات متحده افزایش ماهانه تورم ماهانه 0.4 درصد و افزایش سالانه 5.6 درصدی را در ماه مارس گزارش کند.

رئیس بانک فدرال رزرو فیلادلفیا، پاتریک هارکر، ابراز عقیده کرد که بانک مرکزی ایالات متحده ممکن است به زودی نرخ بهره را افزایش دهد. در همین حال، نیل کشکاری، رئیس بانک فدرال رزرو مینیاپولیس، پیش بینی می کند که تورم تا پایان سال به 3% کاهش یابد.

API افزایش غیرمنتظره موجودی نفت خام و بنزین را گزارش می کند

از نظر سطح ذخایر، مؤسسه نفت آمریکا افزایش غیرمنتظره ذخایر نفت خام و بنزین را گزارش کرد که می تواند در کوتاه مدت قیمت نفت را تحت فشار قرار دهد. دولت ایالات متحده اطلاعات ذخایر خود را روز چهارشنبه منتشر خواهد کرد و تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که یک میلیون بشکه نفت خام برداشت شود.

صندوق بین المللی پول پیش بینی رشد جهانی را کاهش داد

صندوق بین‌المللی پول روز سه‌شنبه پیش‌بینی رشد جهانی سال 2023 خود را با اشاره به پیامدهای افزایش نرخ بهره که می‌تواند تأثیر منفی بر تقاضای نفت داشته باشد، کاهش داد. انتظار می‌رود این موضوع، همراه با گزارش‌های ماهانه آتی اوپک و آژانس بین‌المللی انرژی، شفافیت بیشتری در مورد تقاضا و عرضه نفت ارائه کند.

 

نفت.png

حمایت هایی که برای قیمت وجود خواهد داشت سطح 79.355 و 81.21 خواهد بود.

تگ ها :

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید