Your browser does not support JavaScript!
نماشا

تحلیل شاخص دلار امریکا: بوستیک از فدرال رزرو به نرمی پدال ترمز را فشار داد.

تحلیل شاخص دلار امریکا: بوستیک از فدرال رزرو به نرمی پدال ترمز را فشار داد.

بوستیک از فدرال رزرو  خواستار افزایش «آهسته و ثابت» نرخ های بهره است
اظهارات کمتر هاوکیش رافائل بوستیک، رئیس فدرال رزرو آتلانتا، برداشتن مقداری بخار از روند صعودی دلار است.
شاخص دلار آمریکا در روز جمعه در حال کاهش است و در موقعیتی قرار دارد که اولین ضرر هفتگی خود را از پایان هفته 27 ژانویه به ثبت برساند، زیرا معامله گران سعی کردند مسیر سیاست فدرال رزرو را ارزیابی کنند.

 

شاخص دلار.png
نمودار هفتگی شاخص دلار

 

دلار در طول ماه فوریه با افزایش بازدهی خزانه‌داری ایالات متحده حمایت شد زیرا سرمایه‌گذاران نسبت به سیاست‌های فدرال رزرو مخالف بودند و شروع به قیمت‌گذاری در سه افزایش ۲۵ صدم درصد نرخ بهره در ماه‌های مارس، می و ژوئن کردند. معامله گران همچنین احتمال افزایش نیم درصد نرخ بهره را در جلسه سیاست گذاری فدرال رزرو در این ماه شروع کردند.
 معاملات آتی شاخص دلار آمریکا در ماه مارس 104.830 معامله می شود که 0.165 یا -0.16- کاهش دارد. در روز پنج‌شنبه، Invesco DB Dollar Index Bullish Fund ETF (UUP) به 28.44 دلار رسید که 0.17 دلار یا +0.58 درصد افزایش داشت.

 

شاخص ساعتی دلار.png
نمودار یکساعته شاخص دلار

 

با این حال، برداشتن مقداری بخار از دلار و رشد بی‌نفس بازدهی ایالات متحده، اظهارنظر یک شبه رافائل بوستیک، رئیس فدرال رزرو آتلانتا بود که «آهسته و پیوسته مسیر مناسبی برای اقدام سیاست های پولی در نظر گرفت»، علی‌رغم اینکه ارقام جدید نیروی کار بر روند کار افزوده است.
در سال جاری، چشم انداز دلار همچنان به شدت به این بستگی دارد که آیا اوراق قرضه و سهام می توانند با هم افزایش یابند (همانطور که به نظر می رسد در ژانویه اتفاق افتاد) یا اینکه آیا ما در محیط نزولی که بر سال 2022 مسلط بود باقی می مانیم. این به داده های دریافتی ایالات متحده، به ویژه داده های تورم بستگی دارد.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید