Your browser does not support JavaScript!
نماشا

پیش بینی دلار امریکا: هفته آینده آخرین تحکیمات دلار است

پیش بینی دلار امریکا: هفته آینده آخرین تحکیمات دلار است

در آخرین نشست سیاست گذلزی پولی فدرال رزرو پاول هاوکیش بود و همچنین گفت که فدرال رزرو قصد ندارد نرخ بهره را در سال 2023 کاهش دهد و شواهد بیشتری لازم است تا بگوییم تورم کاهش یافته است.
من، مانند بازارهای اوراق قرضه، این به اظهارات تهاجمی اهمیت نمیدهم.( نمیخواهم بر اساس آن وارد معامله بلند مدتی شوم) من فکر می کنم تورم به کاهش ادامه خواهد داد و بازار کار آنقدر قوی نیست. در گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی دو نظرسنجی وجود دارد. نظرسنجی استقرار به افزایش سالم مشاغل اشاره می کند، اما نظرسنجی خانوارها تغییر عمده ای در نیروی کار نشان نمی دهد.
نشانه های دیگری از ضعف مانند مسکن وجود دارد و من فکر می کنم صحبت بی وقفه در مورد رکود و شانس آن می تواند یک پیشگویی شخصی باشد. اگر مردم  ایالات متحده منفی فکر کنند، خرید خود را محدود خواهند کرد.
من فکر می‌کنم با داده‌های نزولی اضافی، فدرال رزرو باید یک بار دیگر پیش‌بینی‌های خود را تغییر دهد، این بار به سمت نزولی، و کاهش نرخ سیگنال ممکن است در سال 2023 رخ دهد، یا حداقل نرخ بهره 25 صدم درصد در فوریه افزایش یابد.
برای من،  هفته آینده آخرین تحکیمات دلار است.
اقتصاد ایالات متحده هنوز خوب است و فدرال رزرو نمی خواهد آن را سقوط دهد. اگر NFP منفی شود و اگر تورم به کاهش خود ادامه دهد، فدرال رزرو وابسته به داده ها باید مسیر خود را تغییر دهد.

امسال داده ها اهمیت بیشتری پیدا کرده اند. من فکر می کنم این روند تا سال 2023 ادامه خواهد داشت. روزهای نرخ بهره صفر گذشته است و تفاوت ها یک بار دیگر بازار فارکس را بسیار جالب می کند.

با این حال، معاملات آتی سهام همچنان پایین است و این می‌تواند موج دیگری از خرید دلار را آغاز کند. ولی در کوتاه مدت

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید