Your browser does not support JavaScript!
نماشا

اظهار نظرهای مقامات فدرال رزرو از دلار امریکا حمایت کرده است.

اظهار نظرهای مقامات فدرال رزرو از دلار امریکا حمایت کرده است.

نیل کاشکاری، رئیس فدرال مینیاپولیس ، روز سه شنبه گفت که فدرال رزرو باید تا زمانی که شواهدی مبنی بر اینکه تورم اساسی در حال کاهش است، تهاجمی باقی بماند.

دلار ایالات متحده در اوایل چهارشنبه پس از حرکات دو طرفه روز سه شنبه، با وجود اظهار نظر از چندین سیاستگذار فدرال رزرو ، در حال صعود است.

محرک های قیمت فعالیت بانک های مرکزی و تأثیر رشد اقتصاد جهانی از تلاش های تهاجمی آنها برای کاهش تورم است.

دلار امریکا توسط اعضای فدرال هاوکیش پشتیبانی شده

با توجه به اینکه شاخص دلار بالاتر از 114.445 قرار دارد ، فعالیت معاملاتی نشان می دهد که قیمت های بالاتر می تواند به ویژه با اظهار نظرات مقامات فدرال رزرو که از آسیب های موجود در بورس نقدینگی نیویورک غافل می شوند ، (در حالی که خواستار نیاز به افزایش نرخ های بیشتر هستند) ، ادامه یابد.

نیل کاشکاری ، رئیس بانک مرکزی فدرال رزرو مینیاپولیس ، آخرین هاوکیشی بود که نظر خود را ابراز کرد. او در مصاحبه با WSJ Live گفت که فدرال رزرو تا زمانی که شواهدی از اینکه تورم اساسی در حال پایین آمدن است، باید تهاجمی شود.

در اوایل روز دوشنبه ، سوزان کالینز ، رئیس جدید بانک مرکزی فدرال رزرو بوستون ، پیش بینی های فدرال رزرو را که هفته گذشته منتشر شد تأیید کرد که نشان می دهد نرخ بهره معیار آن تا سال آینده به 4.6 ٪ افزایش می یابد.

"وقتی عدم اطمینان زیادی وجود داشته باشد، می تواند برای سیاست گذاران بهتر باشد که تهاجمی عمل کنند ، زیرا اقدامات تهاجمی و اقدامات پیشگیرانه می تواند از بدترین نتایج جلوگیری کند."

اجتناب از رکود اقتصادی یک چالش خواهد بود

اظهارات سه سیاستگذار فدرال رزرو به بحث و گفتگو در مورد اینکه چگونگه افزایش نرخ نرخ فدرال رزرو به اقتصاد آسیب می رساند. برای سرمایه گذاران جالب توجه بود. فدرال رزرو با افزایش نرخ معیار خود ، وام خانه و مشاغل ، وام خودرو و کارتهای اعتباری را برای مصرف کنندگان و مشاغل، گران تر می کند.

رئیس جمهور فدرال بوستون ، کالینز ، نگرانی های رو به رشد در مورد رکود اقتصادی را تصدیق می کند ، اما او معتقد است: "هدف از کندی تورم ​​، در حالی که چالش برانگیز است ، قابل دستیابی است."

سایر مقامات فدرال رزرو امیدوارند که با کند کردن هزینه های مصرف کننده و تجارت به اندازه کافی برای کاهش تورم ، (اما نه به اندازه ای که باعث ایجاد رکود اقتصادی شود) ، باعث فرود نرم شود. با این حال ، بسیاری از اقتصاددانان به طور فزاینده ای شک دارند که چنین نتیجه ای بدست آید. آنها فکر می کنند ایالات متحده می تواند سال آینده با رکود اقتصادی روبرو شود.

جروم پاول ، رئیس فدرال فدرال ، حتی اذعان كرد كه "احتمال وجود فرود نرم احتمالاً كاهش می یابد" زیرا فدرال رزرو به طور پیوسته هزینه های وام را افزایش می دهد.

پاول گفت: "هیچ کس نمی داند که آیا این روند منجر به رکود اقتصادی خواهد شد یا در این صورت ، این رکود اقتصادی چقدر قابل توجه خواهد بود."

 

چشم انداز کوتاه مدت شاخص دلار

برای به دست آوردن تورم تحت کنترل ، نیاز به کندی در اقتصاد است. و فدرال رزرو با ابزارهای خود، وسیله ای برای دستیابی به این هدف می شود. این امر برای دلار ایالات متحده مثبت خواهد بود. تا زمانی که فدرال رزرو اندازه و سرعت افزایش نرخ را کم کند و به سایر سیاستگذاران مانند بانک مرکزی اروپا اجازه دهد تا به سطوح بالای نرخ بهره برسند.

 

حتی احتمالاً رکود اقتصادی ایالات متحده نیز برای تضعیف دلار کافی نخواهد بود زیرا اقتصادهای دیگر مانند منطقه یورودر استانه رکود قرار دارند. علاوه بر این ، یک رکود جهانی به احتمال زیاد جذابیت این اسکناس سبز را به عنوان یک دارایی امن و ایمن تقویت می کند.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید