Your browser does not support JavaScript!
نماشا

تقویم اقتصادی 13 فوریه 2023 رویترز

تقویم اقتصادی 13 فوریه 2023 رویترز

تقویم اقتصادی.png

تقویم اقتصادی اروپا

برای ناحیه یورو روز آرامی در پیش است. با این حال، با تغییر تمرکز سرمایه گذاران به گزارش فردای CPI ایالات متحده، صحبت های بانک مرکزی باعث جلب توجه می شود.
هیچ شاخص اقتصادی از منطقه یورو وجود ندارد که سرمایه گذاران آن را در معاملات خوددر نظر بگیرند. فقدان آمار باعث می شود بازارها آخرین دور از آمارهای منطقه یورو و تأثیرات آن بر سیاست پولی را بررسی کنند.

ارقام ملایم‌تر تورم آلمان در ماه ژانویه می‌تواند نیاز به سیاست‌های تهاجمی‌تر برای کنترل تورم را برطرف کند. شاخص های اقتصادی مختلط همچنین نیاز به احتیاط را نشان می دهد، در غیر این صورت بانک مرکزی اروپا ممکن است با خطر ایجاد رکود اقتصادی کمتر سطحی و طولانی تر از آنچه پیش بینی می شد مواجه شود.
امروز سرمایه گذاران باید سخنرانی های اعضای بانک مرکزی اروپا را در نظر بگیرند. لاگارد رئیس بانک مرکزی اروپا و آقای پانتا امروز در نشست یوروگروپ در بروکسل شرکت خواهند کرد که احتمالاً موضوعات داغ اقتصاد، تورم و سیاست پولی است.

بانک مرکزی اروپا یک بولتن اقتصادی پیش از انتشار با تمرکز بر سیاست مالی و تورم بالا منتشر خواهد کرد.

تقویم اقتصادی انگلستان

برای پوند نیز، روز آرامی در پیش است. فقدان آمار باعث می شود احساسات ریسک بازار و نظرات بانک مرکزی در کنار سیاست بریتانیا تأثیر بگذارد.
هیچ شاخص اقتصادی از بریتانیا وجود ندارد که سرمایه گذاران در نظر بگیرند. فقدان آمار باعث می شود که احساس ریسک بازار در جلسه صبح هدایت شود.

در جبهه سیاسی، برگزیت همچنان یک موضوع داغ است و لیز تراس و نخست وزیر ریشی سوناک احتمالا در سرفصل اخبار باقی خواهند ماند. بودجه بهار یک ماه دیگر با انتخابات محلی در ماه مه باقی مانده است. مشاجره های سیاسی می تواند برای خریدران پوند دردسر ایجاد کند، در حالی که حزب محافظه کار هنوز به طور کامل اعتماد خود را پس از افت بودجه کوچک احیا نکرده است.
در حالی که هیچ آماری برای در نظر گرفتن وجود ندارد، بازارها باید صحبت های اعضای کمیته سیاست پولی را نیز در نظر بگیرند.

تقویم اقتصادی امریکا

فقدان آمار سرمایه گذاران را مجبور می کند تا گزارش CPI فردا را در نظر بگیرند. گزارش CPI داغ‌تر از حد انتظار می‌تواند به شرط‌بندی در مورد چشم‌انداز سیاست‌های جنگ‌طلب‌تر فدرال رزرو کمک کند.

گفتگوی اعضای FOMC همچنین مسیر USD را ارائه می دهد.

 

 

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (NaN)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید