Your browser does not support JavaScript!
نماشا

خرده فروشی ایالات متحده با افزایش در ماه جولای از انتظارات فراتر رفت

خرده فروشی ایالات متحده با افزایش در ماه جولای از انتظارات فراتر رفت

در ماه جولای 2023 خرده فروشی ایالات متحده 0.7 درصد رشد کرد که از پیش بینی 0.4 درصد پیشی گرفت که نشان دهنده جو صعودی بازار است.

 

united-states-retail-sales.png

در جدیدترین داده‌ها، فروش خرده‌فروشی و خدمات غذایی ایالات متحده در ژوئیه 2023 با رشد 0.7 درصدی نسبت به ماه قبل مواجه شد و به رقم قابل توجه 696.4 میلیارد دلار رسید. معامله گران به دنبال افزایش 0.4 درصدی بودند.

در مقایسه با جولای سال قبل، این نشان دهنده افزایش 3.2 درصدی است. با بررسی عمیق تر در بازه زمانی سه ماهه از می تا جولای 2023، فروش 2.3 درصد در مقایسه با بازه زمانی مشابه در سال 2022 افزایش یافت.

علاوه بر این، خرده فروشی اصلی 1.0% در مقابل پیش بینی 0.4% و 0.2% پیش بینی قبلی افزایش یافت.

با تفکیک بخش‌های مختلف، فروش خرده‌فروشی نسبت به ژوئن 2023 0.6 درصد افزایش یافت و 2.0 درصد بالاتر از فروش سال قبل بود. یکی از عوامل مهم در این افزایش، خرده‌فروشان غیرفروشگاهی بوده‌اند که شاهد رشد خیره‌کننده 10.3 درصدی نسبت به سال گذشته بوده‌اند. علاوه بر این، خدمات غذایی و موسسات نوشیدنی نیز پشت سر نگذاشتند. آنها نسبت به جولای 2022 جهش 11.9 درصدی داشتند.

از نظر یک پیش‌بینی کوتاه‌مدت، با توجه به مسیر رشد ثابت در فروش خرده‌فروشی و خدمات غذایی، احساسات بازار صعودی است. چنین اعداد مثبتی منعکس کننده یک الگوی قوی مخارج مصرف کننده است که نشان دهنده چشم انداز اقتصادی پر رونق است.

 

united-states-retail-sales (1).png

 

با این حال بر اساس مدل‌های کلان جهانی و انتظارات تحلیلگران، انتظار می‌رود میزان فروش خرده‌فروشی در ایالات متحده تا پایان این سه‌ماهه به 0.10 درصد برسد.

تگ ها :

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (NaN)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید