Your browser does not support JavaScript!
نماشا

با وجود تورم ملایم، و داده‌های مشاغل، دلار بالاتر از سطح تکنیکال کلیدی قرار گرفت

با وجود تورم ملایم، و داده‌های مشاغل، دلار بالاتر از سطح تکنیکال کلیدی قرار گرفت

همانطور که انتظار می رفت، بانک مرکزی انگلیس (BoE) دیروز برای دوازدهمین بار نرخ بهره را 25 واحد افزایش داد و رئیس بیلی درها را برای افزایش بیشتر نرخ ها باز گذاشت.

بیلی گفت که تاثیرات تاخیری افزایش نرخ های گذشته در سه ماهه های آینده بیشتر بر اقتصاد تاثیر می گذارد (لحن داویش)، و بانک مرکزی انتظار دارد تورم امسال به سرعت کاهش یابد، اما بر این باور است که "تورم بسیار بالا باقی می ماند" و "غافلگیری های مکرر" به این موضوع اشاره کرد. او گفت که در نتیجه، BoE در مسیر خود باقی خواهد ماند تا با افزایش بیشتر نرخ، آن را پایین بیاورد.

بلومبرگ افزود: سیاستگذاران بریتانیایی همچنین بزرگترین ارتقا را در پیش بینی های رشد خود از زمان استقلال BoE از سال 1997 انجام دادند.(لحن هاوکیش)

کیبل (جفت ارز پوند دلار) سقوط کرد و به زیر سطح 1.25 رسید، اما فروش بیشتر به دلیل قوی تر شدن شاخص دلار آمریکا بود.

حتی با وجود اینکه داده‌های PPI ایالات متحده کمتر از حد انتظار بود، و مدعیان بیکاری در ایالات متحده به بالاترین حد خود از اکتبر 2021 رسید و PacWest پس از اعلام اینکه سپرده‌هایش در هفته گذشته نزدیک به 10 درصد کاهش یافت، 22 درصد کاهش یافت و نرخ بازدهی 2 ساله ایالات متحده کاهش یافت. عواملی که معمولاً برای دلار نزولی هستند - دلار آمریکا به بالای یک روند نزولی دو ماهه صعود کرد. همچنین علیرغم فشارهای نزولی فانامنتال بروی دلار، این شاخص در یک محدوده حمایت قوی هفتگی قرار دارد که برای شکسته شدن به سمت نزولی باید محرک قوی فاندامنتال به بازار تزریق شود. در غیر این صورت انتظار حرکات رنجی را برای شاخص دلار در محدوده 101 تا 102.4 خواهیم داشت.

 

شاخص دلار.png

 

 

 

 

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید