Your browser does not support JavaScript!
نماشا

تحلیل دلار آمریکا (DXY): سرمایه گذاران منتظر حرکت بعدی فدرال رزرو با افزایش قیمت بازار پول در ماه می هستند.

تحلیل دلار آمریکا (DXY): سرمایه گذاران منتظر حرکت بعدی فدرال رزرو با افزایش قیمت بازار پول در ماه می هستند.

دلار آمریکا (DXY) هنوز نفس می کشد زیرا بازار بر اساس گزارش CPI آتی در بحبوحه داده های استخدام و اقدامات محرک خوش بینانه ایالات متحده تمرکز می کند.

 

  • بازار کار ایالات متحده قدرت را نشان می دهد و شانس افزایش نرخ بهره فدرال رزرو را در ماه می را افزایش می دهد
  • گزارش CPI برای ارائه سرنخ قابل توجهی از سیاست فدرال رزرو و تأثیر شاخص دلار مهم است

بررسی اجمالی

دلار آمریکا روز سه‌شنبه از حرکت صعودی اخیر خود در برابر سایر ارزهای اصلی نفسی تازه کشید، زیرا بازار کار ایالات متحده همچنان به قدرت خود ادامه می‌دهد و احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در ماه می را تقویت می‌کند.

معاملات آتی شاخص دلار آمریکا در زمان نگارش این مطلب در 102.045 معامله شد که 0.204 یا -0.20% کاهش داشت، در حالی که روز دوشنبه، Invesco DB Dollar Index Bullish Fund ETF (UUP) در 27.90 دلار قرار گرفت که 0.16 دلار یا 0.58+ افزایش داشت.

 

دلار.png


علیرغم افزایش دو روزه بازدهی 10 ساله خزانه داری، ین ژاپن توانست بخشی از زیان خود را نسبت به روز گذشته جبران کند، هرچند که یک شبه با فشار بیشتری مواجه شد زیرا رئیس جدید بانک ژاپن متعهد شد که اقدامات محرک داویش را حفظ کند. در حال حاضر یورو با 0.14 درصد افزایش به 1.08745 دلار رسید، در حالی که استرلینگ پس از افت خفیف یک شبه 0.23 درصدی با 0.11 درصد افزایش به 1.2397 دلار رسید.

معامله گران احتمال 74 درصدی افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در ماه مه را پس از داده های شغلی قوی در ایالات متحده پیش بینی می کنند
معامله گران احتمال افزایش یک چهارمی نرخ بهره توسط فدرال رزرو در 3 می را 74 درصد اعلام کرده اند، پس از آن که داده های قوی شغلی ایالات متحده منتشر شده در روز جمعه خوب نشان داد که کارفرمایان ایالات متحده در ماه مارس به استخدام با سرعت قوی ادامه دادند و منجر به کاهش نرخ بیکاری شد.

بازار منتظر گزارش CPI برای سرنخ در مورد جهت گیری سیاست فدرال رزرو است

سرمایه گذاران از نزدیک گزارش شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) آتی را که در روز چهارشنبه ارائه می شود، تماشا خواهند کرد، زیرا سرنخ قابل توجهی از جهت گیری سیاست فدرال رزرو ارائه می دهد.

از زمانی که چندین بانک کوچک ایالات متحده در ماه مارس سقوط کردند، بازارهای مالی نسبت به اقتصاد ایالات متحده بیش از حد بدبین بودند. یک CPI قوی می‌تواند باعث تغییر در قیمت‌گذاری بازار در ماه می شود و احتمالاً قیمت‌گذاری برای شروع کاهش نرخ‌ها را به تاخیر می‌اندازد و شاخص دلار را به سمت میانگین متحرک 100 روزه در 103.91 در این هفته سوق می‌دهد.

بنابراین، بازار به دقت گزارش CPI را زیر نظر خواهد داشت که می تواند در کوتاه مدت بر جهت شاخص دلار و سایر ارزهای اصلی تأثیر بگذارد.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید