Your browser does not support JavaScript!
نماشا

دلار آمریکا (DXY): بحث سقف بدهی و داده های تورم، معامله گران دلار را در لبه نگه می دارد

دلار آمریکا (DXY): بحث سقف بدهی و داده های تورم، معامله گران دلار را در لبه نگه می دارد

معامله گران در حالی که منتظر آمار تورم ایالات متحده در اواخر این هفته هستند، مذاکرات واشنگتن در مورد افزایش سقف بدهی را زیر نظر دارند.

دلار آمریکا در برابر سبدی از ارزهای اصلی در روز دوشنبه پس از ثابت ماندن در بیشتر دوره های معاملاتی افزایش یافت. معامله گران به نظارت بر مذاکرات در واشنگتن در مورد افزایش سقف بدهی ادامه دادند، در حالی که داده های تورم ایالات متحده در اواخر این هفته باید به وضوح در مورد سیاست پولی فدرال رزرو بیفزاید. در همین حال، بازدهی خزانه داری با افزایش خوش بینی نسبت به پایان بدترین فشارها در سیستم بانکی منطقه ای ایالات متحده افزایش یافت.

 

شاخص دلار و نرخ بازدهی.png

بحث سقف بدهی نگرانی ها را افزایش می دهد

بحثی در واشنگتن در مورد افزایش یا عدم افزایش مقدار پولی که دولت ایالات متحده می تواند وام بگیرد (معروف به "سقف بدهی") در جریان است. اگر آنها به زودی به توافق نرسند، ایالات متحده ممکن است نتواند صورتحساب های خود را پرداخت کند، که برای اقتصاد بسیار بد خواهد بود. پرزیدنت بایدن و سیاستمداران ارشد هر دو حزب این هفته با یکدیگر دیدار می کنند تا قبل از اینکه خیلی دیر شود، سعی کنند مسائل را حل کنند. با این حال، برخی از مردم فکر می کنند که ممکن است یک بحران بزرگ در بازارهای مالی لازم باشد تا همه موافق افزایش سقف بدهی باشند. معامله گران فارکس انتظار دارند در این مدت اوضاع کمی آشفته شود.

سرمایه گذاران منتظر گزارش تورم ایالات متحده هستند

در این هفته، معامله گران دلار آمریکا مراقب داده های مهم تورم در ایالات متحده هستند. این گزارش که شاخص قیمت مصرف کننده نامیده می شود، در روز چهارشنبه منتشر می شود و انتظار می رود نشان دهد که قیمت کالاها و خدمات حدود 5 درصد در مقایسه با این رقم افزایش یافته است. پارسال همین موقع به طور ماهانه کارشناسان افزایش 0.4 درصدی را پیش بینی می کنند. سرمایه گذاران از این اطلاعات برای کشف اینکه فدرال رزرو ممکن است با نرخ های بهره در آینده چه کند، استفاده خواهند کرد. در حال حاضر، معامله گران فکر می کنند که شانس کمی برای افزایش نرخ ها در ماه آینده وجود دارد. جمعه گذشته خبرهای خوبی در زمینه شغلی منتشر شد که باعث افزایش بازدهی شد. با این حال، بازارها همچنان با پیامدهای مسائل بانکی اخیر دست و پنجه نرم می کنند.

 

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید