Your browser does not support JavaScript!
نماشا

با ارزیابی سرمایه گذاران از سیاست نرخ فدرال رزرو، دلار آمریکا کاهش می یابد.

با ارزیابی سرمایه گذاران از سیاست نرخ فدرال رزرو، دلار آمریکا کاهش می یابد.

پیشرفت در مذاکرات سقف بدهی نگرانی های مربوط به عدم پرداخت بدهی را کاهش می دهد.
دلار آمریکا در برابر سبدی از ارزها در روز جمعه کاهش یافت زیرا بازدهی خزانه داری ایالات متحده کاهش یافت زیرا سرمایه گذاران نظرات مقامات فدرال رزرو در مورد چشم انداز سیاست نرخ بهره را ارزیابی کردند و وضعیت اقتصاد را ارزیابی کردند.

تضاد نظرات مقامات فدرال رزرو در مورد هدف تورم و تاثیر نرخ بهره بالاتر

سرمایه گذاران به اظهارات مقامات فدرال رزرو توجه کردند. آنها به دنبال بینش هایی در مورد سیاست پولی بانک مرکزی و اینکه چگونه می تواند به طور بالقوه بر اقتصاد تأثیر بگذارد، بودند.

روز پنجشنبه، لوری لوگان، رئیس فدرال رزرو دالاس، اظهار داشت که او معتقد است توقف افزایش نرخ بهره بر اساس داده های اقتصادی اخیر موجه نیست. او به گروهی از بانکداران در سن آنتونیو خطاب کرد و اظهار داشت که گزارش‌های اقتصادی آتی، مانند آمار اشتغال و تورم، علیرغم پیشرفت‌هایی که تاکنون انجام شده، نقش مهمی در تصمیم فدرال رزرو در مورد نرخ‌های بهره خواهد داشت.

اظهارات لوگان با دیگر مقامات بانک مرکزی که بر نیاز به اقدامات اضافی برای رسیدگی به تورم و دستیابی به محدوده هدف فدرال رزرو تاکید کردند، همسو بود. با این حال، مقاماتی نیز بودند که رویکرد محتاطانه تری داشتند، مانند آستن گولسبی، رئیس فدرال رزرو شیکاگو. گولزبی در مصاحبه ای با CNBC در روز سه شنبه تاکید کرد که تاثیر کامل نرخ های بهره بالاتر هنوز به طور کامل درک نشده است.

خوش بینی سرمایه گذاران در میان نشانه هایی از توقف افزایش نرخ، پیشرفت در سقف بدهی رشد می کند

پس از نشست اخیر بانک مرکزی در اوایل ماه جاری، نشانه هایی ظاهر شد که نشان می دهد کمپین افزایش نرخ ممکن است به زودی به پایان برسد. این احتمال مورد استقبال بسیاری از سرمایه گذاران قرار گرفت که نگرانی هایی در مورد نرخ بهره بالا که به طور بالقوه باعث رکود اقتصادی می شود، داشتند.

در همین حال، پیشرفت در مذاکرات بر سر توافق سقف بدهی تا حدودی ترس از احتمال عدم پرداخت بدهی ایالات متحده را کاهش داد. روز پنجشنبه، کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اشاره کرد که می‌تواند در اوایل هفته آینده به یک قطعنامه دست یابد.

 

دلار امریکا.png

اکنون دلار امریکا به سطوح مقاومتی مهمی در سطح 103.43 رسیده است و انتظار داریم بعد از شش روز صعود اصلاحی را به نرخ 102.83 داشته باشد.

 

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید