Your browser does not support JavaScript!
نماشا

افت شاخص دلار در حالی که سرمایه گذاران منتظر دیدگاه های سیاست پاول هستند

افت شاخص دلار در حالی که سرمایه گذاران منتظر دیدگاه های سیاست پاول هستند

با وجود نزدیک شدن نرخ بازدهیبه سطح 5 درصد، DXY در برابر ارزهای اصلی ضعیف می شود زیرا سرمایه گذاران منتظر سخنرانی پاول هستند که می تواند احساسات بازار را تحت تاثیر قرار دهد.

 

 

دلار آمریکا در برابر ارزهای اصلی ضعف غیرمنتظره ای را نشان می دهد، حتی در شرایطی که نرخ بازدهی خزانه داری به مرز 5 درصد نزدیک شده است. سرمایه‌گذاران احتمالاً در انتظار سخنرانی آتی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، محتاطانه عمل می‌کنند که انتظار می‌رود راهنمایی‌های سیاستی مهمی ارائه کند.

نرخ بازده خزانه داری و بازار کار

بازدهی خزانه‌داری به سیر صعودی خود ادامه می‌دهد و بازدهی 10 ساله اکنون به 4.95% رسیده است، بالاترین سطح آن از سال 2007. این در بحبوحه نشانه‌هایی از بازار کار قوی است. آخرین داده‌ها نشان می‌دهد که تعداد مدعیان بیکاری اولیه به 198000 نفر کاهش یافته است که بالاتر از برآوردها است. با این حال، افزایش‌های اخیر در اخراج‌های اعلام‌شده نشان‌دهنده تلاطم احتمالی در آینده است و لایه‌ای دیگر به ملاحظات سیاست پیچیده فدرال رزرو اضافه می‌کند.

شاخص های اقتصادی و احساسات بازار

سایر داده های اقتصادی حل این معما را سخت تر می کنند. شاخص تولید فدرال رزرو فیلادلفیا انقباض را نشان داد و به 9- رسید که بدتر از حد انتظار بود. با وجود شاخص های منفی، استراتژیست ها افزایش بازدهی را به عملکرد قوی اقتصاد و بازار کار، در کنار کاهش نقش فدرال رزرو به عنوان خریدار اوراق قرضه نسبت می دهند.

تأثیر اظهارات پاول

همه نگاه‌ها به سخنرانی آتی پاول دوخته شده است و کارشناسان احتمال می‌دهند که یک موضع هاوکیش باشد. نظرات او می تواند به طور قابل توجهی بر احساسات بازار تأثیر بگذارد، زیرا اخیراً معاملات بدون ریسک روی ارزهای کالاهای بتای بالا تأثیر گذاشته است.

چشم انداز کوتاه مدت

به نظر می‌رسد بازار بین داده‌های اقتصادی قوی و عدم قطعیت‌های احتمالی تقسیم شده است و پیش‌بینی مسیر دلار در آینده نزدیک را دشوار می‌کند. با توجه به محرک های زیاد ، از جمله لحن پیش‌بینی‌شده پاول و گزارش‌های اقتصادی مختلط، سرمایه‌گذاران باید برای نوسانات پیش‌رو آماده شوند.

برای اطلاع از جهت حرکت بعدی دلار میتوانید اشتراک تهیه بفرمایید.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید