Your browser does not support JavaScript!
نماشا

پیش بینی فاندامنتال آنتی پودین ها: معامله گران برای افزایش نرخ بهره دیگر RBA آماده می شوند.

پیش بینی فاندامنتال آنتی پودین ها: معامله گران برای افزایش نرخ بهره دیگر RBA آماده می شوند.

بانک مرکزی استرالیا مجبور است برای مبارزه با تورم خالص بالا، نرخ بهره را افزایش دهد، این در حالی است که در همان زمان  داده ها نشان می دهد اقتصاد در حال سرد شدن است.
دلار استرالیا و نیوزلند در اوایل روز دوشنبه پس از بهبودی از ضعف اولیه جلسه افزایش یافتند. این اقدام قیمت نشان می‌دهد که معامله‌گران ممکن است پیش از سیاست‌های پولی و نرخ بهره بانک مرکزی استرالیا (RBA) در روز سه‌شنبه، موقعیت‌های خود را ترمیم کنند و سود ببرند. نیوزلند در تعطیلات بانکی است، بنابراین حجم معاملات بسیار کمتر از میانگین است.

 

دلایل محکم.png
تبلیغات

 

آنتی پودین ها همچنان به تغییر احساسات روز جمعه واکنش نشان می دهند

در اوایل جلسه، دلار استرالیا و نیوزیلند به دلیل فروش متوالی مرتبط با تغییر احساسات روز جمعه به سمت یک فدرال رزرو هاوکیش تر و دلار قوی تر تحت فشار قرار گرفتند.

برای یادآوری، گزارش قوی‌تر از حد انتظار حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده، پس از آن که داده‌ها نشان داد فدرال رزرو می‌تواند به افزایش شدید نرخ‌ها به منظور مهار تورم ادامه دهد، به چرخش عظیمی در احساسات دامن زد.

چهارشنبه گذشته، پس از آنکه معامله گران برای پایان زودهنگام افزایش نرخ بهره فدرال رزرو، قیمت گذاری را آغاز کردند، استرالیا و کیوی افزایش یافتند. معامله گران معتقد بودند که فدرال رزرو در ماه مارس افزایش نرخ بهره را با نرخ پایانی حدود 4.88 درصد متوقف خواهد کرد. علاوه بر این، آنها همچنین احتمالاً در دو کاهش نرخ قبل از پایان سال قیمت گذاری کردند.

پس از گزارش مشاغل، معامله گران در آخرین افزایش نرخ در ماه ژوئن و نرخ پایانی 5.03 درصد قیمت گذاری کردند. اکنون آنها باید موقعیت های خرید  خود را کاهش دهند تا به تغییر انتظارات پاسخ دهند. این دلیل نزول است.

 

دلار استرالیا.png
شاخص دلار استرالیا

بانک مرکزی استرالیا نرخ بهره خود را افزایش می دهد

انتظار می رود که بانک مرکزی استرالیا (RBA) نرخ بهره معیار خود را در روز سه شنبه افزایش دهد. اکثر اقتصاددانان و معامله گران معتقدند که بانک مرکزی نرخ نقدی خود را یک چهارم به 3.35 درصد افزایش می دهد، که بالاترین سطح از سپتامبر 2012 است.

پیش از تصمیم گیری، RBA خود را در یک نقطه دشوار می بیند، موقعیتی که در میان چند بانک مرکزی مشترک است. این کشور باید نرخ های بهره را افزایش دهد تا با تورم خالص بالا و ناخوشایند، مبارزه کند، در همان زمان که داده ها نشان می دهد اقتصاد در حال بهبود است.

RBA پیش بینی کرده بود که CPI سه ماهه چهارم به اوج خود برسد. بر اساس گزارش بلومبرگ، آنچه که آنها پیش‌بینی نمی‌کردند، قدرت زیربنایی تورم بود، به‌طوری‌که بر اساس گزارش بلومبرگ، میانگین سنج کلیدی از 6.1 درصد در سه ماهه سوم به 6.9 درصد افزایش یافت و بالاتر از پیش‌بینی 6.5 درصدی RBA بود.

چشم انداز کوتاه مدت

در حالی که RBA مکرراً می‌گوید که «در مسیری از پیش تعیین‌شده» در مورد نرخ‌ها نیست و «آنچه لازم است» را انجام می‌دهد تا تورم را به هدف ۲ تا ۳ درصدی خود بازگرداند، علاوه بر افزایش ۲۵ واحدی نرخ پایه، ما انتظار داریم که سیاستگذاران پیشنهاد کنند که اقدامات تهاجمی بیشتری لازم است.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید