Your browser does not support JavaScript!
نماشا

 ترس از رکود باعث می شود دلارسبز را به دارایی جذابی تبدیل کرده است.

 ترس از رکود باعث می شود دلارسبز را به دارایی جذابی تبدیل کرده است.

استرالیا از تمام دستاوردهایی که پس از افزایش نرخ بهره RBA به بالاترین سطح 10 سال اخیر در روز دوشنبه و هشدار نسبت به افزایش بیشتر در پی آن به دست آمده است، چشم پوشی کرده است.
دلار استرالیا برای دومین جلسه در روز چهارشنبه با وجود انتشار ضعیف‌تر از انتظارات تولید ناخالص داخلی سه‌ماهه و داده‌های تراز تجاری چین که ضعیف‌تر از ماه قبل بود، اما بهتر از پیش‌بینی منتشر شد، ثابت معامله شد.

دلاراسترالیا در حال حاضر پایین ترین سطح یک هفته ای خود را آزمایش می کند و پس از هشدارهای بانکداران بزرگ ایالات متحده در مورد رکود قریب الوقوع، سودها محدود شده است. این خبر به افزایش جذابیت پناهگاه امن مثل دلارسبز کمک کرد. معامله گران همچنین در آستانه اعلام نرخ بهره در هفته آینده فدرال رزرو در آستانه قرار دارند.
به نظر می رسد معامله گران دلار استرالیا پیش از حرکت فدرال رزرو در هفته آینده به حاشیه رفته اند. استرالیا از تمام دستاوردهای پس از افزایش نرخ بهره توسط بانک مرکزی استرالیا (RBA) به بالاترین حد در 10 سال گذشته در روز دوشنبه چشم پوشی کرد این در حالی است که رزرو بانک استرالیا هشدار داد که برای مهار تورم به افزایش بیشتری نیاز است. معامله گران همچنین واکنش اندکی به فقدان جزئی داده های تولید ناخالص داخلی سه ماهه سوم استرالیا نشان دادند.

 

برای دریافت ایده های معاملاتی و انجام معاملات بر اساس رویدادهای روزانه میتوانید جزو مشترکین ویژه ما باشید.

معامله گری به تنهایی نابود کننده است. هرکگز دوباره به تنهایی معامله نکنید. در کنار ما به هزاران معامله گر خوشحال و موفق فارکس در اتاق معاملاتی بپیوندید.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید