Your browser does not support JavaScript!
نماشا

پیش بینی AUDUSD: این جفت ارز از تقویت بازار کالا و سهام سود کسب کرده است.

پیش بینی AUDUSD: این جفت ارز  از تقویت بازار کالا و سهام سود کسب کرده است.

معامله گران AUDUSD به بهبود سهام آسیایی و افزایش قیمت کالاها واکنش مثبت نشان می دهند زیرا سنگ آهن به بالاترین حد خود از 16 ژوئن رسیده است.
دلار استرالیا روز جمعه با افزایش اندک در بازارهای سهام جهانی (که نشان از سنتیمنت مثبت بود) ، در حال افزایش است. با این حال، رشدها احتمالاً به دلیل عدم اطمینان پیش از دو گزارش تورم کلیدی ایالات متحده و سیاست پولی و تصمیمات نرخ بهره فدرال رزرو ایالات متحده در 14 دسامبر محدود خواهد شد.
معامله گران به افزایش مجدد سهام آسیایی و افزایش قیمت کالاها واکنش مثبت نشان می دهند زیرا سنگ آهن با 4.5 درصد افزایش به بالاترین سطح از 16 ژوئن و افزایش بیش از 3 درصدی زغال سنگ و میلگردهای  رسید.

سرمایه گذاران امروز تمرکز خود را به گزارش تورم قیمت تولیدکننده ایالات متحده خواهند داشت که قرار است در ساعت 17:00 به وقت تهران منتشر شود. داده های تورم ماهانه مصرف کننده ایالات متحده در هفته آینده همراه با آخرین تصمیم سیاستی در سال جاری از سوی فدرال رزرو ارائه می شود.

معامله گران بازار آتی با احتمال تقریباً قطعی قیمت گذاری کرده اند که فدرال رزرو در هفته آینده افزایش نرخ خود را کاهش دهد و انتظار دارند که نرخ هدف وجوه فدرال ایالات متحده تا ماه می آینده به حدود 4.9 درصد برسد.


تحلیل تکنیکال نمودار AUDUSD

روند اصلی طبق نمودار نوسان روزانه صعودی است. ادامه روند صعودی از طریق سطح 0.67382 نشانه از سرگیری روند صعودی خواهد بود. حرکت به زیر این نرخ روند اصلی را به نزولی تغییر می دهد.

 

پیش بینیAUDUSD.png

واکنش معامله گران به سطح0.67866  احتمالاً جهت AUDUSD را در روز جمعه تعیین می کند.

سناریوی صعودی

حرکت پایدار بیش از 0.67866 نشان دهنده حضور خریداران خواهد بود. اگر این حرکت به اندازه کافی صعودی ایجاد کرد، به دنبال رالی باشید که احتمالاً تا بالای سطح 0.68512 گسترش یابد.

سناریوی نزولی

حرکت پایدار زیر 0.67382 نشان دهنده حضور فروشندگان خواهد بود. این می تواند منجر به شکست سخت خریداران شودو روند اصلی را به پایین تغییر می دهد.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید