Your browser does not support JavaScript!
نماشا

تحلیل فاندامنتال شاخص دلار: امیدواری برای انتخابات جمهوری خواهان

تحلیل فاندامنتال شاخص دلار: امیدواری برای انتخابات جمهوری خواهان

بر اساس داده های تاریخی، کنترل جمهوری خواهان بر کنگره می تواند در ابتدا بر دلار تاثیر بگذارد. پیروزی دموکرات ها مثبت خواهد بود.
در حالی که سرمایه گذاران برای نتایج انتخابات میان دوره ای امروز و ارقام تورم روز پنجشنبه ایالات متحده آماده می شوند، دلار آمریکا در برابر سبدی از ارزهای اصلی در حال افزایش است.
امروز، آمریکایی‌ها در انتخاباتی که می‌تواند کنترل مجلس نمایندگان و سنا را توسط جمهوری‌خواهان انجام دهد، وقت خود را در پای صندوق‌های رای سپری خواهند کرد. با این حال، به دلیل تعدادی از روش ها، نتایج نهایی ممکن است برای روزها مشخص نباشد.

در همین حال، داده های تورم شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده (CPI) برای ماه اکتبر در روز پنجشنبه منتشر خواهد شد. این گزارش به سرمایه گذاران فرصتی برای بررسی دقیق اطلاعات و ارزیابی تاثیر بالقوه آن بر سیاست نرخ بهره فدرال رزرو می دهد.

پیروزی جمهوری خواهان می تواند بر دلار تاثیر بگذارد

با شتاب گرفتن جمهوری‌خواهان، دموکرات‌ها ممکن است کنترل مجلس، سنا یا هر دو را از دست بدهند. انتظار می‌رود این امر سیاست‌گذاری را دشوارتر کند، زیرا به احتمال زیاد به هر چیزی که دستور کار پرزیدنت بایدن را پیش می‌برد، رای منفی می‌دهند.

بر اساس داده های تاریخی، کنترل جمهوری خواهان بر کنگره می تواند در ابتدا بر دلار تاثیر بگذارد. اگر جمهوری خواهان مجلس نمایندگان و سنا را تحت فشار قرار دهند، ممکن است برای سهام خوب باشد.

داده های اقتصادی

داده های اقتصادی در روز سه شنبه نسبتاً کمیاب است. شاخص NFIB Small Business Index همان طور که انتظار می رفت به 91.3 رسید که از 92.1 پایین آمد. انتظار می‌رود که شاخص خوش‌بینی IBD/TIPP به 41.5 برسد که اندکی نسبت به 41.6 گزارش شده بود.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید