Your browser does not support JavaScript!
نماشا

جفت ارز NZD/USD در موقعیتی برای به چالش کشیدن پایین ترین قیمت چند ساله درسطح 0.5921است.

جفت ارز NZD/USD  در موقعیتی برای به چالش کشیدن پایین ترین قیمت چند ساله درسطح  0.5921است.
جفت ارز NZD/USD  در موقعیتی برای به چالش کشیدن پایین ترین قیمت چند ساله درسطح  0.5921است.

تفاوت های نرخ بهره بانک های مرکزی باعث افزایش دلار آمریکا شده است زیرا معامله گران به انتظارات افزایش بیشتر نرخ از سوی فدرال رزرو اضافه می کنند.

دلار نیوزیلند در روز جمعه افزایش یافت، اما همچنان در موقعیتی قرار دارد که در این هفته در قلمرو منفی بسته شود، زیرا ترس از رکود جهانی قیمت کالاها را تحت تاثیر قرار داده است. تفاوت های نرخ بهره نیز باعث افزایش دلار آمریکا شده است معامله گران به انتظار های افزایش بیشتر نرخ از سوی فدرال رزرو اضافه کنند.

اخبار اقتصاد داخلی و بین المللی

در اخبار داخلی نیوزلند، شاخص تولید BusinessNZ به 54.9 رسید، در حالی که ماه قبل بالاتر از 53.5 بازبینی شد.

در اخبار دیگر، چین اطلاعات روز جمعه را گزارش کرد که نشان دهنده افزایش رشد در ماه آگوست نسبت به ماه قبل است. داده ها نیز در کل بیش از انتظارات بود.

 

1EC.png

 

بر اساس آمار منتشر شده توسط اداره ملی آمار، خرده فروشی در ماه آگوست نسبت به سال گذشته 5.4 درصد رشد کرد که سریع ترین رشد از دوره ژانویه تا فوریه امسال بود. خرده فروشی در ماه اوت بالاتر از پیش بینی رویترز برای رشد 3.5 درصدی بود. تولید صنعتی و سرمایه گذاری دارایی های ثابت نیز فراتر از انتظارات بود.

 

1EC.png

 

احساسات مصرف کننده ایالات متحده

با نگاهی به داده های روز جمعه، معامله گران این فرصت را خواهند داشت تا به آخرین ارقام در مورد احساسات مصرف کننده دانشگاه میشیگان و انتظارات تورمی دانشگاه میشیگان واکنش نشان دهند.

انتظار می رود که احساسات مصرف کننده از 58.2 تا 60.8 افزایش یابد. در ماه گذشته، انتظارات تورمی در سال آینده به 4.8 درصد رسید. این رقم ممکن است کمتر باشد.

تحلیل تکنیکال روزانه

روند اصلی طبق نمودار نوسان روزانه نزولی است. معامله از طریق پایین ترین سطح روزانه در 0.5955 نشان دهنده قوی تر شدن فشار فروش است. حرکت از 0.6162 روند اصلی را به سمت بالا تغییر می دهد.

نزدیکترین مقاومت یک پیوت درنرخ .6059 است.

 

منابع.png

 

واکنش معامله گر به 0.5965 احتمالاً جهت NZD/USD را در روز جمعه تعیین می کند.

 

سناریوی نزولی

حرکت مداوم زیر 0.5965 نشان دهنده حضور فروشندگان خواهد بود. کاهش قیمت روزانه در 0.5955 نشان دهنده قوی تر شدن فشار فروش است. این می تواند باعث شکست بیشتر در پایین ترین سطح اصلی در 0.5921 شود.

 

سناریوی صعودی

حرکت مداوم بیش از 0.5965 نشان دهنده حضور خریداران خواهد بود. عبور از سطح 0.6026 روند جزئی را به بالا تغییر می دهد. این می تواند شتابی را به سمت بالا با هدف احتمالی بعدی .6059 ایجاد کند.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید