Your browser does not support JavaScript!
نماشا

تحلیل بلند مدت فاندامنتال طلا

تحلیل بلند مدت فاندامنتال طلا

افزایش انتظارات از اقدامات تهاجمی فدرال رزرو نرخ 1618.00 دلار را در رادار فروشندگان قرار می دهد.

سرمایه گذاران طلا با این واقعیت روبرو هستند که فدرال رزرو آماده است تا با افزایش بعدی نرخ بهره، تورم را مهار کند.

معاملات آتی طلا در اوایل پنجشنبه به شدت کاهش یافت و ضعیف ترین سطح خود از 30 مارس 2021 را آزمایش کرد. کاتالیزورهای پشت سر فشار فروش، تقویت دلار آمریکا و انتظارات برای افزایش شدید نرخ بهره از سوی فدرال رزرو در چهارشنبه آینده و شاید اوایل نوامبر است.

پیش بینی روند طلا روز گذشته برای معامله گران VIP ارائه شده بود.

 

 

 

تمایل معامله گران فدرال رزرو به سمت افزایش شدید نرخ بهره

قراردادهای آتی صندوق های فدرال رزرو با احتمال 30.0 درصد قیمت گذاری می شوند که بانک مرکزی ایالات متحده در نشست سیاست گذاری خود در 21 سپتامبر، یک درصد نرخ بهره را افزایش دهد. شانس افزایش 75 صدم درصد نرخ بهره 70.0 درصد است.

 

پس از انتشار گزارش تورم مصرف‌کننده در اوایل این هفته، معامله‌گران همچنین احتمال افزایش 75صدم درصد نرخ بهره در 2 نوامبر را 55.7 درصد و احتمال افزایش یک درصد واحدی نرخ بهره را در 19.3 درصد قیمت‌گذاری کردند.

طلا نسبت به افزایش نرخ های بهره ایالات متحده بسیار حساس است، زیرا این افزایش هزینه فرصت نگهداری شمش بدون بازده را افزایش می دهد و در عین حال دلار را تقویت می کند.

 

معامله گران طلا برای حرکت تکان دهنده توسط فدرال رزرو آماده می شوند.

حتی قبل از انتشار گزارش تورم مصرف‌کننده برای ماه اگست، مقامات فدرال رزرو و رئیس جیروم پاول، نسبت به لزوم حفظ تهاجمی با افزایش نرخ بهره برای مهار تورم سرسختانه هشدار می‌دادند.

 

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید