Your browser does not support JavaScript!
نماشا

داده های  JOLTSو فرصت های شغلی PMI پیش از تصمیمات فدرال رزرو

داده های  JOLTSو فرصت های شغلی PMI پیش از تصمیمات فدرال رزرو

سرمایه گذاران طلا امیدوارند که شفافیت فدرال رزرو در مورد اینکه آیا بانک مرکزی سرعت افزایش نرخ بهره را در پایان سال کاهش می دهد یا خیر، به دست آورند.

معاملات آتی طلا در روز سه‌شنبه نزدیک به 1 درصد افزایش یافت زیرا نرخ بازدهی خزانه‌داری آمریکا و دلار آمریکا به دلیل انتظارات مبنی بر اینکه فدرال رزرو از ماه آینده مسیر انقباض تهاجمی خود را کاهش دهد، عقب نشینی کرد.

کاهش نرخ بازدهی خزانه داری بر شاخص دلار آمریکا تأثیر می گذارد و شمش را برای خریداران خارجی ارزان تر می کند و نرخ بازدهی پایین تر 10 ساله خزانه داری نیز از شمش حمایت می کند.

سرمایه گذاران طلا به طور گسترده منتظر چهارمین افزایش متوالی 0.75% نرخ بهره از سوی فدرال رزرو هستند و امیدوارند در مورد اینکه آیا بانک مرکزی سرعت افزایش نرخ بهره را در پایان سال کاهش خواهد داد یا خیر، شفافیت کسب کنند.

گزارش JOLTs ISM Manufacturing PMI روی نبض بازار

در تقویم اقتصادی، معامله گران طلا منتظر انتشار گزارش فرصت های شغلی JOLTs برای ماه سپتامبر و PMI تولید اکتبر ISM در ساعت 17:30 به وقت تهران هستند.

 

تقویم اقتصادی ایالات متحده.jpg

 

بر اساس گزارش CNBC، شکاف بزرگ بین فرصت‌های شغلی و کارگران موجود یکی از محرک‌های کلیدی تورم در اعداد فرصت‌های شغلی ایالات متحده در ماه اوت بود که نشان می‌دهد این شکاف ممکن است در حال کاهش باشد و سرمایه‌گذاران به دقت دنبال خواهند کرد که آیا این روند ادامه دارد یا

خیر.

در همین حال، ISM Manufacturing PMI نشان خواهد داد که آیا فعالیت کارخانه در ماه اکتبر افزایش یافته یا کاهش یافته است. سی‌ان‌بی‌سی نوشت، ارقام ماه سپتامبر نشان می‌دهد که این بخش نزدیک به انقباض است و پایین‌ترین سطح رشد را از سال 2020 نشان می‌دهد.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید