Your browser does not support JavaScript!
نماشا

گزارش های درآمدی با نزول شاخص های سهام وال استریت باعث عدم اطمینان شده است.

گزارش های درآمدی با نزول شاخص های سهام وال استریت باعث عدم اطمینان شده است.

با پیشروی فصل درآمد، گزارش های قابل توجهی از خطوط هوایی یونایتد و جی بی هانت، سنتیمنت منفی ایجاد کرده است. سهام یونایتد در معاملات پیش از بازار به دلیل چشم انداز تیره درآمد ناشی از افزایش هزینه های سوخت و توقف پروازهای تل آویو، علیرغم شکست از انتظارات سه ماهه گذشته، 4 درصد کاهش یافت.

J.B. Hunt چندان عقب نمانده بود و سهام آن به دنبال درآمد ناامیدکننده 3.6% از دست داد.

گزارش‌های ضعیف، پس‌زمینه محتاطانه‌ای را برای سایر درآمدهای پرطرفدار که قرار است در این هفته به دست می‌آیند، ایجاد کرده است، به طوری که مورگان استنلی، پروکتر اند گمبل،  قرار است قبل از زنگ شروع کار وال استریت در روز چهارشنبه گزارشات خود را اعلام کنند، در حالی که نتفلیکس و تسلا پس از بسته شدن بازار گزارش خواهند داد.

بازار  سیگنال های متفاوتی را ارائه کرده است. داده‌های FactSet نشان می‌دهد که 83 درصد از شرکت‌ها تاکنون از تخمین‌های درآمدی پیشی گرفته‌اند، اگرچه Dow و S&P 500 نسبتاً ثابت ماندند و نزدک در جلسه گذشته ضرر جزئی را ثبت کرد.

نرخ بهره و داده های اقتصادی

اظهارات پاتریک هارکر، رئیس فدرال رزرو فیلادلفیا در مورد نرخ های بهره باثبات، تسلی بخش بود، اما به نظر می رسید بازار اوراق قرضه داستان متفاوتی را بیان می کند. بازدهی اوراق 10 ساله خزانه داری ایالات متحده به دنبال داده خرده فروشی قوی تر از حد انتظار در سپتامبر افزایش یافت. وال استریت اکنون چشم خود را معطوف به داده مسکن و داده های مجوزهای ساخت و ساز در ماه سپتامبر کرده است.

 

ول استریت.png

 

چشم اندازکوتاه مدت: احتیاط غالب است

در حالی که گزارش های درآمد تصویری متفاوت را ترسیم می کنند، حال و هوا در وال استریت محتاطانه است. با توجه به اینکه اکثر شرکت‌ها انتظارات پایین‌تری را پشت سر می‌گذارند، سرمایه‌گذاران به‌شدت مراقب راهنمایی‌ها و شاخص‌های اقتصادی برای مسیر آینده بازار هستند. 

برای دریافت جهت حرکت شاخص های سهام وال استریت میتوانید اشتراک تهیه بفرمایید

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (NaN)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید