Your browser does not support JavaScript!
نماشا

در حالی که سرمایه گذاران به سیاست پولی فدرال رزرو و تأثیرات نشست آتی اوپک پلاس چشم دوخته اند، وال استریت با احتیاط شروع میشود.

در حالی که سرمایه گذاران به سیاست پولی فدرال رزرو و تأثیرات نشست آتی اوپک پلاس چشم دوخته اند، وال استریت با احتیاط شروع میشود.

وال استریت قرار است هفته جدیدی را با احتیاط آغاز کند، در حالی که معاملات آتی سهام پس از چهار هفته مثبت متوالی برای بازار سهام، اندکی کاهش یافته است. معاملات آتی میانگین صنعتی داوجونز 0.08٪ کاهش یافت، در حالی که معاملات آتی S&P 500 و Nasdaq 100 به ترتیب 0.08٪ و 0.07٪ کاهش یافتند.

شاخص های اقتصادی و نرخ بازده 

با تثبیت نرخ بازدهی خزانه داری ایالات متحده، سرمایه گذاران منتظر داده های اقتصادی کلیدی هستند که می تواند بر سیاست پولی فدرال رزرو تأثیر بگذارد. بازدهی خزانه داری 10 ساله اندکی به 4.4861 درصد افزایش یافت و بازدهی 2 ساله نیز افزایش حاشیه ای را تجربه کرد.

 

نرخ بازده دو و ده ساله.png

 

پویایی بازار نفت در آستانه نشست اوپک پلاس

قیمت نفت با حفظ قیمت نفت خام برنت در بالای 80 دلار در هر بشکه ثابت ماند. تمرکز بازار بر نشست آتی اوپک پلاس است، جایی که پیش بینی می شود بحث در مورد تمدید کاهش عرضه تا سال 2024 انجام شود. با وجود کاهش موقت در هفته گذشته، انتظارات برای سازش در میان اعضای اوپک پلاس، به ویژه در مورد اهداف تولید برای تولیدکنندگان آفریقایی، بالا است. انتظار می رود تصمیم اوپک پلاس تاثیر زیادی بر ذخایر بخش انرژی داشته باشد.

پیش بینی کوتاه مدت بازار

با توجه به عملکرد قوی وال استریت، توجه به انتشار داده های اقتصادی جدید، از جمله شاخص قیمت هزینه های مصرف شخصی در اکتبر و داده های جدید فروش خانه معطوف شده است.

سرمایه‌گذاران در حال ارزیابی این شاخص‌ها برای دیدگاه‌هایی در مورد واکنش اقتصاد به افزایش نرخ‌های فدرال رزرو و چشم‌انداز وسیع‌تر سیاست پولی هستند. بازار همچنان مراقب هرگونه نشانه ای از تغییر در موضع فدرال رزرو است.

 

 

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (NaN)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید