Your browser does not support JavaScript!
نماشا

درآمدهای جنرال موتورز قبل از بل و غول های فناوری باید دنبال شوند

درآمدهای جنرال موتورز قبل از بل و غول های فناوری باید دنبال شوند

سرمایه‌گذاران داوجونز، S&P 500، نزدک برای درآمدهای جنرال موتورز آماده می‌شوند، Alphabet، گزارش مایکروسافت و یک جلسه کلیدی فدرال رزرو که انتظارات را دیکته می‌کند..

شاخص‌های اصلی سهام ایالات متحده در معاملات پیش از بازار سه‌شنبه در حال معامله هستند، اما بیشتر آنها  در سطوح پایین‌تر هستند، زیرا سرمایه‌گذاران تمرکز خود را به آخرین درآمد شرکت‌ها و جلسه سیاست‌گذاری فدرال رزرو تغییر می‌دهند. جنرال موتورز (GM) قرار است قبل از زنگ \ایان کار وال استریت  و مایکروسافت بعد از زنگ پایانی گزارش ارائه کنند.

عملکرد اخیر بازار

بازار در تلاش است تا بر جلسه قبلی موفقی که داو و اس اند پی 500 به ششمین رکورد بسته خود در سال دست یافتند، تکیه کند. نزدک کامپوزیت با افزایش بیش از 1 درصدی، در میان شاخص‌های اصلی رشد کرد. این افزایش تا حدی به دلیل اعلام وزارت خزانه داری ایالات متحده در مورد نیاز به استقراض کمتر از حد انتظار برای سه ماهه اول، تقویت شد.

 

وال استریت.png
نمودار روزانه  شاخص های سهام وال استریت

 

 

تجزیه و تحلیل معاملات ماه ژانویه

با نزدیک شدن به پایان ماه معاملاتی ژانویه، هر سه شاخص اصلی قرار است افزایشی را گزارش کنند و نزدک کامپوزیت با 4.1 درصد افزایش پیشتاز است. شاخص آبی داو و S&P 500 نیز به ترتیب 1.7 و 3.3 درصد افزایش داشته اند.

 

روند فصلی وال استریت.png

روند های فصلی برای ده سال اخیر شاخص سهام s&p در ماه ژانویه با روند امسال نیز مطابقت داشته که این داده ها در اشتراک ویژه در اختیار معامله گران قرار میگیرد.

گزارش سود آوری شرکت های کلیدی

این هفته با مشارکت قابل توجه بخش فناوری برای درآمد شرکت ها بسیار مهم است. سرمایه گذاران به ویژه بر نتایج آلفابت و مایکروسافت در روز سه شنبه متمرکز شده اند. خارج از بخش فناوری، GM و UPS از جمله نام‌های برجسته‌ای هستند که درآمد را گزارش می‌کنند، با درآمد سه‌ماهه چهارم جنرال موتورز و راهنمایی‌های سال 2024 تحت بررسی.

نشست فدرال رزرو و چشم انداز اقتصادی

جلسه سیاست پولی کمیته بازار آزاد فدرال نیز  در توجهات قرار دارد و بازار تا حد زیادی انتظار دارد که فدرال رزرو نرخ های فعلی را حفظ کند. داده‌های اقتصادی در مورد مسکن، بازار کار و اعتماد مصرف‌کننده نیز عوامل کلیدی هستند که سرمایه‌گذاران از نزدیک بر آن‌ها نظارت می‌کنند.

پیش‌بینی بازار با بینش درآمدهای کلیدی

در حالی که بازار هفته ای حساس را پشت سر می گذارد، جنرال موتورز (GM) قرار است درآمد خود را قبل از زنگ روز سه شنبه گزارش کند، در حالی که غول های فناوری آلفابت و مایکروسافت درآمد خود را پس از زنگ اعلام خواهند کرد. انتظار می‌رود این گزارش‌ها، همراه با تصمیم‌های سیاستی فدرال رزرو، به طور قابل‌توجهی بر مسیر کوتاه‌مدت بازار تأثیر بگذارد و چشم‌انداز خوش‌بینانه محتاطانه را تقویت کند.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (NaN)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید