Your browser does not support JavaScript!
نماشا

درآمد استارباکس می تواند زودتر از موعد بازار را تنظیم کند

درآمد استارباکس می تواند زودتر از موعد بازار را تنظیم کند

از آنجایی که سرمایه‌گذاران نزدک کامپوزیت به درآمدهای شرکت‌ها از جمله استارباکس نگاه می‌کنند، بازارها روحیه خوش‌بینی نشان می‌دهند و تمرکز خود را از اقدامات فدرال رزرو تغییر می‌دهند.

بازارهای سهام ایالات متحده قرار است روز پنجشنبه بر اساس معاملات آتی قبل از بازار به طور مثبت باز شوند زیرا سرمایه گذاران توجه خود را از اقدامات فدرال رزرو به سمت افزایش درآمد شرکت ها معطوف کرده اند.

معاملات آتی S&P 500 0.22% افزایش یافت که نشان دهنده احساسات مثبت پس از جلسه صعودی دیروز است. Nasdaq و داوجونز نیز به ارزش خود افزودند.

 

شاخص سهام.png
نمودار یکساعته سهام وال استریت

 

مجموعه ای از به روز رسانی های شرکتی

درآمد ناامید کننده SolarEdge و راهنمایی های تاریک درخشش سهام آن را که بیش از 18 درصد سقوط کرد، از بین برد. در مقابل، DoorDash صعود قابل ستایش ۷ درصدی را ثبت کرد که فراتر از انتظارات وال استریت بود. از سوی دیگر، Etsy پس از هشدار خود در مورد محیط مخارج نامشخص مصرف کننده، 5 درصد کاهش یافت.

بازار همچنین تصمیم فدرال رزرو را زیر نظر داشت و نکات جروم پاول در مورد افزایش احتمالی نرخ بهره هنوز بر سر معامله گران است.

استارباکس امروز در کانون توجه است. در حالی که بازار ایالات متحده با مصرف کنندگانی که هنوز نوشیدنی های مورد علاقه خود را می خرند، امیدوار کننده است، برنامه های استارباکس در چین ممکن است با تلاطم مواجه شود. طبق گزارش بلومبرگ، درآمد مورد انتظار برای غول قهوه 10.3 درصد سالانه افزایش خواهد یافت.

در همین حال، گزارش مورد انتظار Eli Lilly ممکن است زیان هر سهم را نشان دهد و پیش‌بینی می‌شود که درآمد پلوتن منعکس کننده کاهش درآمد باشد. عملکرد گذشته غول تناسب اندام نشان داد که درآمدها به طور مداوم برآوردهای خود را از دست داده اند.

چشم انداز کوتاه مدت بازار

با توجه به درآمدهای اخیر و شاخص های اقتصادی، بازار یک موضع صعودی آزمایشی را نشان می دهد.

از آنجایی که سرمایه گذاران مشتاقانه منتظر شاخص مدعیان بیکاری هفتگی ایالات متحده هستند که برای روز پنجشنبه، ساعت 16 به وقت نهران برنامه ریزی شده است، متعاقباً همه نگاه ها به گزارش موردانتظار حقوق و دستمزد غیرکشاورزی روز جمعه معطوف خواهد شد. پیش‌بینی‌های پیش از انتشار حاکی از اضافه شدن 179 هزار شغل در اکتبر است که نرخ بیکاری در 3.8 درصد ثابت باقی مانده است. علاوه بر این، میانگین درآمد ساعتی پیش بینی می شود که 0.3٪ افزایش یابد.

درآمدهای پس از بازار از غول های صنعت مانند اپل و DraftKings قرار است بر مسیرهای بازار تأثیر بگذارد. در جلسات آتی، سود شرکت ها کاتالیزور اصلی حرکت بازار خواهد بود.

 

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (NaN)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید