Your browser does not support JavaScript!
نماشا

حرکات شاخص های سهام وال استریت برای سود شرکت ها و تورم تنظیم شده است.

حرکات شاخص های سهام وال استریت برای سود شرکت ها و تورم تنظیم شده است.

شاخص آتی شاخص سهام وال استریت ایالات متحده در حال افزایش هستند و برای گزارش های درآمد شرکت ها و داده های تورم محوری آماده می شوند.

از روز دوشنبه، معاملات آتی شاخص صنعتی داوجونز 0.2٪ افزایش یافته است، در حالی که معاملات آتی S&P 500به میزان  0.34٪ و معاملات آتی Nasdaq 100 حدود 0.54٪ افزایش یافته اند. این یک چرخش قابل توجه نسبت به هفته گذشته است، جایی که وال استریت شاهد بدترین عملکرد خود از ماه مارس بود.

 

وال استریت.png

وال استریت چشم انتظار درآمد فصل  قوی

گزارش‌های درآمد شرکت‌هایی مانند Lucid، Palantir، Beyond Meat و Paramount روز دوشنبه در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت. این بخشی از یک فصل درآمد قوی است، که در آن چهار پنجم از شرکت‌های S&P 500 که نتایج را گزارش کرده‌اند، از انتظارات وال استریت فراتر رفته‌اند. روند سود می تواند مسیر بازار را تغییر دهد، به خصوص که سرمایه گذاران این را در کنار آخرین داده های تورمی که اواخر این هفته منتشر می شود، بررسی می کنند.

سرمایه گذاران اطلاعات کلیدی تورم ماه جولای را بررسی می کنند

تمرکز به زودی به انتشار داده‌های شاخص قیمت مصرف‌کننده و تولیدکننده در جولای معطوف می‌شود که بینش‌هایی را درباره تورم و سلامت کلی اقتصاد ارائه می‌کند. کمپین افزایش نرخ بهره فدرال رزرو اهمیت این شاخص ها را افزایش داده است و سرمایه گذاران مشتاق به پیش بینی تغییرات سیاست بانک مرکزی هستند. این در پی داده‌های اشتغال در ماه جولای است که نشان‌دهنده رشد شغلی کمتر از حد انتظار بود، اما نشان‌دهنده عدم رکود فوری بود.

کاهش سود آرامکو، فراتر از انتظارات بود

در خارج ازمرزهای  ایالات متحده، عربستان سعودی، غول نفتی جهان، سود خالص 30.07 میلیارد دلاری را در سه ماهه دوم گزارش کرد که به دلیل کاهش قیمت نفت خام و تضعیف حاشیه پالایشگاهی و مواد شیمیایی، نزدیک به 40 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشت. با این حال، تایتان نفتی موفق شد از انتظارات تحلیلگران فراتر رود و در میان عدم قطعیت اقتصادی جهانی، ظاهری از اطمینان ایجاد کند. آرامکو قصد دارد سیاست تقسیم سود خود را با وجود کاهش سود حفظ کند و بر تعهد خود به سهامداران تأکید کند.

بازارها در میان درآمدها، عدم اطمینان از اقتصاد جهانی کاهش می‌یابند

به طور خلاصه، بازارها در این هفته در شرایطی قرار دارند که معاملات آتی سهام ایالات متحده شروعی مثبت را نشان می‌دهد، اما عدم اطمینان به چشم می‌خورد. گزارش‌های درآمد شرکت‌ها، داده‌های تورم و اخبار جهانی مانند عملکرد آرامکو تعیین می‌کنند که آیا بازار به روند صعودی خود ادامه می‌دهد یا به سمت یک موضع نزولی عقب‌نشینی می‌کند.مقاومت های کلیدی پیش روی خریداران است.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (NaN)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید