Your browser does not support JavaScript!
نماشا

بازار صعودی سهام وال استریت با بلو چیپس تقویت می‌شود.

بازار صعودی سهام وال استریت با بلو چیپس تقویت می‌شود.

شاخص S&P 500 در روز دوشنبه به رکورد جدیدی دست یافت و به سیر صعودی خود ادامه داد و نشان دهنده بازار صعودی قوی بود که از اکتبر 2022 آغاز شد. این افزایش با فصل درآمد شرکت ها و انتظارات در حال تحول برای کاهش نرخ بهره مطابقت دارد.

تحرکات سهام و تحولات شرکتی

حرکات کلیدی سهام در بازار مشاهده شد. سهام  SolarEdge Technologies پس از اعلام کاهش نیروی کار، 4.5 درصد افزایش یافت. در مقابل، B Riley Financial و Archer-Daniels-Midland به ترتیب به دلیل بررسی دقیق نظارتی و راهنمایی ضعیف درآمد، افت کردند.

کالاها و تغییرات بخش

در کالاها، قیمت نقره به پایین‌ترین حد در دو ماه گذشته رسید که بر صندوق‌های مرتبط مانند iShares Silver Trust تأثیر گذاشت. سهام انرژی نیز با کاهش قیمت گاز طبیعی تحت فشار قرار گرفت و این کاهش مستمر طی چندین جلسه را نشان داد. این روند بر شرکت هایی مانند Range Resources و Comstock Resources تأثیر گذاشت.

تجدید ساختار شرکت و واکنش های بازار
تصمیم SolarEdge برای اخراج 16٪ از نیروی کار خود به عنوان یک اقدام کاهش هزینه نشان دهنده چالش هایی است که صنعت خورشیدی در میان نرخ های بهره بالا با آن مواجه است. این حرکت، همراه با اقدامات مشابه Enphase Energy، نشان دهنده روند گسترده تر بازسازی در این بخش است.

پیش بینی بازار کوتاه مدت: سوار بر موج بازار گاو نر
با توجه به اینکه S&P 500 امروز صبح به بالاترین حد خود رسیده است، بازار به طور جدی وارد بازار صعودی شده است. این نقطه عطف، شاخص روشنی از اعتماد سرمایه گذار قوی و قدرت بازار است. گزارش‌های اقتصادی آتی، از جمله داده‌های مهم تولید ناخالص داخلی و شاخص قیمت PCE، اکنون بیش از هر زمان دیگری در تعیین ادامه روند صعودی بازار اهمیت دارند.

رویکرد فدرال رزرو به کاهش نرخ بهره، که در حال حاضر با احتیاط مشخص شده است، عنصری از تعلیق را به جهت گیری بازار اضافه می کند. با این حال، احساسات صعودی اساسی که با این رکورد بالا تقویت شده است، نشان می دهد که بازار می تواند حرکت صعودی خود را حفظ کند.

گزارش‌های درآمدی کلیدی این هفته از سوی بازیگران اصلی مانند نتفلیکس، تسلا و اینتل، این چشم‌انداز صعودی را بیشتر شکل خواهد داد. معامله گران باید برای بازاری آماده باشند که تحت تاثیر شاخص های قوی اقتصادی و درآمد شرکت ها، بتواند در کوتاه مدت به صعود خود ادامه دهد.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (NaN)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید