Your browser does not support JavaScript!
نماشا

موضوع SBF با پرونده SEC و Coinbase در کانون توجه قرار دارد

موضوع SBF با پرونده SEC و Coinbase در کانون توجه قرار دارد

دادگاه های ایالات متحده در جلسات اخیر مملو از فعالیت بودند. در حالی که محاکمه SBF سرفصل اخبار را به خود اختصاص خواهد داد، درخواست کوین بیس برای رد حکم می تواند بسیار مهم باشد.

روز سه‌شنبه، SEC با پیشنهاد Coinbase (COIN) برای اخراج (MTD) مخالفت کرد. SEC استدلال کرد:

 

"از صادرکننده دارایی‌های کریپتو از سرمایه‌گذاران (از جمله خریداران در پلتفرم کوین‌بیس) دعوت می‌کند  که ارزش سرمایه‌گذاری‌شان بر اساس برنامه گسترده منتشرشده برای توسعه و حفظ ارزش دارایی افزایش یابد."

 

این ماهیت یک قرارداد سرمایه گذاری تحت Howey است.

SEC در ادامه استدلال کرد که هاوی نیازی به قراردادهای سرمایه گذاری شامل تعهدات قراردادی برای ارائه ارزش آتی یا توسل قراردادی به سود، درآمد و دارایی های یک کسب و کار ندارد.

هفته گذشته، گری جنسلر، رئیس SEC به کمیته خدمات مالی شهادت داد. تست هاوی و قراردادهای سرمایه گذاری نقطه کانونی ریچی تورس جمهوری خواه بود. نماینده تورس از جنسلر خواست به مواردی اشاره کند که در آن دادگاه وجود یک قرارداد سرمایه گذاری بدون قرارداد را حکم داده است. رئیس SEC نتوانست پاسخی ارائه دهد.

روز سه شنبه، قاضی تورس درخواست SEC برای تجدید نظر موقت را رد کرد. قابل ذکر است، قاضی تورس گفت:

 

"فروش برنامه‌ریزی ریپل نمی‌تواند سرمایه‌گذاران را به انتظار سود منطقی از تلاش‌های ریپل سوق دهد."

 

سرمایه گذاران منتظر قاضی کاترین فایلا هستند تا در مورد Coinbase MTD تصمیم بگیرد. جان ای. دیتون، مدافع و وکیل کریپتو، حکم MTD را برای پرونده SEC v Ripple و فضای دارایی دیجیتال ایالات متحده ضروری می داند.

پس از بررسی پرونده مخالفت SEC، دیتون احتمال اعطای MTD Coinbase را توسط قاضی Failla افزایش داد و گفت:

 

"قبل از اینکه SEC مخالفت خود را با طرح رد کوین‌بیس اعلام کند، احتمال برنده شدن کوین‌بیس را 40 درصد می داند."

 

پس از  مخالفت SEC، شانس به نفع Coinbase بهبود یافته است و حداقل به 50٪ می رسد. اپوزیسیون SEC فاقد مهمترین حوزه است: قانون.

دیتون نتیجه گرفت"

 

"من معتقدم قاضی فایلا می تواند بزرگترین ضرر را تا به امروز به SEC وارد کند."

 

 

SBF Case Steam را در هفته اول آزمایشی جمع آوری می کند

دانا رنکویست، دستیار دادستان ایالات متحده، در طی بیانیه های آغازین در محاکمه سام بنکمن-فرید (SBF) گفته است:

 

 

"او ثروت داشت، قدرت داشت، نفوذ داشت. اما بر اساس دروغ ساخته شد. او مرتکب یک کلاهبرداری بزرگ شد و میلیاردها دلار از هزاران قربانی گرفت. او FTX را راه اندازی کرده بود. او به مشتریان گفت که امن است. اما او آن را می گرفت و خرج می کرد."

 

مارک کوهن، وکیل مدافع SBF، تصویر متفاوتی را در مراسم افتتاحیه ارائه کرد و گفت:

 

"به طور ناگهانی میلیاردها برداشت. سام اجرا نشد هواپیما به چشم طوفان می رفت. وضعیت روحی او را در نظر بگیرید. پرونده آنها یک پرونده گذشته است. اعلام ورشکستگی جرم نیست. ایالات متحده به شیوه های تجاری اشاره می کند."

 

کارشناسان حقوقی انتظار دارند پرونده SBF شش هفته طول بکشد. تیم SBF و دادستان ایالتی 12 هیئت منصفه و شش نفر جایگزین را در صبح چهارشنبه انتخاب کردند و اجازه دادند که بیانیه افتتاحیه ادامه یابد.

تحلیل تکنیکال

تحلیل بیت کوین

بیت کوین بالاتر از میانگین متحرک نمایی 50 روزه و 200 روزه باقی ماند و سیگنال های افزایشی قیمت را ارسال کرد. به طور قابل توجهی، متحرک نمایی 50 روزه از متحرک نمایی 200 روزه عبور کرد که نشان دهنده روند صعودی بود.

شکست بیت کوین بالاتر از سطح مقاومت 28,187 دلاری، خریداران را در بالاترین قیمت روز دوشنبه 28,593 دلار قرار می دهد.

پیشرفت به سمت تأیید SEC  احتمالاً تقاضای خریدار برای BTC را افزایش می‌دهد. با این حال، SEC v Coinbase (COIN) و اخبار مربوط به پرونده ریپل نیز نیاز به بررسی دارند.

RSI چهارده روزه در عدد 60.38  از حرکت بیت کوین به سطح مقاومت 28187 دلاری قبل از ورود به قلمرو خرید بیش از حد حمایت می کند.

 

بیت کوین.png
نمودار روزانه بیت کوین

 

تحلیل اتریوم

اتریوم پایین تر از میانگین متحرک نمایی 50 روزه و 200 روزه باقی ماند و سیگنال های کاهش قیمت را ارسال کرد.

حرکت اتریوم از طریق متحرک نمایی 50 روزه به خریدران در سطح متحرک نمایی 200 روزه و سطح مقاومت 1746 دلاری  موقعیت ورود می دهد. پیشرفت به سوی تایید SEC از ETF از اتریوم  برای بازگشت به 1700 دلار پشتیبانی می کند.

با این حال، شکست در عبور از متحرک متحرک متحرک 50 روزه باعث شکستن زیر سطح حمایت 1626 دلاری می شود. افت ETH به زیر سطح پشتیبانی 1626 دلاری زیر 1600 دلار را در معرض دید قرار می دهد.

قرائت RSI 14 روزه 50.32 نشان دهنده شکست ETH از متحرک نمایی 50 روزه و حرکت به سمت متحرک متحرک نمایی 200 روزه قبل از ورود به قلمرو خرید بیش از حد است.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید