Your browser does not support JavaScript!
نماشا

سناتور الیزابت وارن دوباره کریپتوها را هدف قرار می دهد

سناتور الیزابت وارن دوباره کریپتوها را هدف قرار می دهد

بازار ETF اسپات بیت کوین نتوانسته است از نظارت قانونگذار ایالات متحده جلوگیری کند. سناتور الیزابت وارن روز یکشنبه رمزارزها را هدف قرار داد و خواستار مقررات مربوط به کریپتو شد.

بیت کوین برای دومین جلسه معاملاتی به 42000 دلار سقوط کرد
بیت کوین در روز یکشنبه 0.32 درصد سبت به روز شنبه کاهش یافت. BTC روز را با 41608 دلار به پایان رساند. به طور قابل توجهی، بیت کوین برای دومین بار از 3 دسامبر 2023 از شکست سطح 42000 دلاری خودداری کرد.

 

btcusdt.png
نمودار روزانه بیت کوین

شاخص ترس و طمع بیت کوین همچنان Greed می ماند

شاخص ترس و طمع بیت کوین از 56 به 55 در روز دوشنبه سقوط کرد. علیرغم کاهش، شاخص در منطقه Greed باقی ماند که نشان دهنده بهبود فضای احساسات سرمایه گذار است.

با این حال، به‌روزرسانی‌های مربوط به ETF اسپات BTC، گپ‌های مربوط به پرونده‌های رمزنگاری SEC v و بررسی دقیق قانونگذار ایالات متحده توجه سرمایه‌گذاران را تضمین می‌کند. اخبار نامطلوب نظارتی یا اخبار مربوط به پرونده های رمزنگاری SEC v می تواند بر تقاضای خریدار برای ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارد. معکوس شدن جریان های ورودی اخیر به ETF های تازه راه اندازی شده BTC-spot نیز می تواند برخریداران  کریپتوها تأثیر بگذارد.

 

شاخص ترس بیت کوین.png

 

فعالیت‌های مرتبط با ETF اسپات BTC باعث ایجاد شکست بیت‌کوین نمی‌شود

روز شنبه، به‌روزرسانی‌های مربوط به ETF اسپات BTC توجه سرمایه‌گذاران را جلب کرد. اریک بالچوناس، تحلیلگر ETF بلومبرگ، آخرین به‌روزرسانی‌های ورودی و خروجی را به اشتراک گذاشت و گفت:

 

"علی‌رغم اینکه GBTC شاهد کاهش ۵۹۰ میلیون دلاری در روز جمعه بود، The Nine با +۶۲۳ میلیون دلار (سومین روز برتر)، IBIT و FBTC هر دو بیش از ۲۰۰ میلیون دلار را پشت سر گذاشتند، در حالی که BTCO و HODL بهترین فروش‌های خود را تا به امروز داشتند. TOT Net FLOWS به + 1.2 میلیارد دلار می رسد، زیرا Aum Nine در برابر 2.8- دلار GBTC به 4 میلیارد دلار رسیده است و سهم aum را به 14٪ افزایش می دهد."

 

به طور قابل توجهی، Fidelity Wise Origin Bitcoin Trust (FBTC) برای دومین روز متوالی iShares Bitcoin Trust (IBIT) را شکست داد. FBTC ورودی خالص BTC 222.3 میلیون دلاری را در مقابل ورودی خالص BTC IBIT 201.5 میلیون دلاری ثبت کرد.

 

a-screenshot-of-a-data-table-description-automati.png

حجم بار روزانه FBTC برای اولین بار در جایگاه ششم در صدر جدول قرار گرفت.

 

word-image-108.png

بیت کوین زیر سطح مهم 42032.78 باقی ماند در حالی که بالاتر از حمایت قوی 40606.94 باقی ماند. محرک ها سیگنال های قیمتی کوتاه مدت نزولی اما بلندمدت صعودی را تایید کردند.

شکست بیت کوین از سطح 42032.78 در این هفته اتفاق خواهد افتاد اما نه امروز

روز دوشنبه، بررسی دقیق قانونگذار ایالات متحده، فعالیت SEC و به روز رسانی های مربوط به ETF نقطه BTC نیاز به بررسی دارند.

با این حال، شکستن پایین تر از 40606.94 دلاری فروشندگان را در سطح حمایت 37897.85 دلاری قرار می دهد.

 

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید