Your browser does not support JavaScript!
نماشا

پیش بیی هفتگی بازار کریپتو: ریپل

پیش بیی هفتگی بازار کریپتو: ریپل

در روز جمعه، XRP به میزان 1.26درصد کاهش یافت. پس از زیان 1.56 درصدی در روز پنجشنبه، XRP جلسه پنجشنبه را با 0.5342 دلار به پایان رساند. به طور قابل توجهی، XRP روند نزول خود را به چهار جلسه افزایش داد.

این هفته، جریان ورودی به بازار ETF  بیت بیت کوین به شدت کاهش یافت و سرمایه گذاران را نگران کرد. بیت کوین (BTC) از بالاترین قیمت اخیر خود یعنی 53026 دلار عقب نشینی کرد که بر بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال تأثیر گذاشت.

 

xrp.png
نمودار روزانه بیت کوین

 

 

در روز چهارشنبه (21 فوریه)، بازار ETF بیتکوین برای اولین بار از 25 ژانویه شاهد خروجی خالص (35.7 میلیون دلار) بود. جریان خالص ورودی در روزهای پنجشنبه و جمعه دوباره افزایش یافت. با این حال، خالص ورودی به طور قابل توجهی کمتر از هفته قبل بود.

بیت کوین در روز جمعه 1.09 درصد سقوط کرد و ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال 1.05 درصد کاهش یافت. XRP در بازار گسترده تر عملکرد ضعیفی داشت. عدم اطمینان در مورد پرونده SEC v Ripple به این ضرر کمک کرد.

SEC v Ripple: برنامه های SEC برای درخواست تجدیدنظر دست نخورده باقی می ماند

هیچ به‌روزرسانی مربوط به پرونده SEC v Ripple برای تأثیرگذاری بر روند XRP وجود نداشت. سرمایه گذاران منتظر پایان پرونده هستند تا ببینند آیا SEC نسبت به حکم فروش برنامه ای XRP تجدید نظر خواهد کرد یا خیر.

در ماه ژوئیه، قاضی آنالیسا تورس حکم داد که فروش برنامه‌ای XRP، بخش سوم آزمون هاوی را برآورده نمی‌کند. SEC در ماه اوت درخواست تجدید نظر در مورد این حکم را ارائه کرد. با این حال، قاضی تورس درخواست SEC برای تجدید نظر موقت در اکتبر را رد کرد. در پاسخ، SEC اتهامات براد گارلینگ هاوس(مدیرعامل) ریپل و کریس لارسون، (یکی از بنیانگذاران این شرکت) را لغو کرد.

SEC ممکن است اتهامات را برای تسریع در پرونده SEC v Ripple حذف کرده باشد. پس از صدور رای در مورد درخواست تجدید نظر موقت، SEC باید تا پایان محاکمه صبر کند تا نسبت به احکام دادگاه تجدید نظر کند.

با وجود خوش‌بینی که دادگاه‌ها حکم فروش برنامه‌ای را تأیید می‌کنند، عدم قطعیت همچنان ادامه دارد. احکام پرونده SEC v Terraform Labs بر عدم قطعیت افزوده است. در ماه دسامبر، قاضی جد راکف حکم داد که Luna و TerraUSD اوراق بهادار هستند. قاضی راکوف قبلاً حکم فروش برنامه‌ای را زیر سوال برده و گفته بود که قاضی تورس اشتباه کرده است.

این حکم احتمالاً SEC را تشویق می‌کند تا نسبت به حکم فروش برنامه‌ای تجدیدنظر کند. به طور قابل توجهی، SEC به حکم Terraform Labs در پرونده SEC v Coinbase (COIN) اشاره کرد. SEC از دادگاه خواست تا حکم SEC علیه آزمایشگاه Terraform را بررسی کند. SEC استدلال کرد که این حکم بیشتر از مخالفت آن با طرح رد کوین بیس حمایت می کند.

به‌روزرسانی‌های پرونده‌های SEC v Ripple و Coinbase همچنان محوری هستند. با این حال، سرمایه گذاران باید به روز رسانی های دفتر بازرس کل (OIG) را نیز پیگیری کنند. OIG در حال بررسی تضاد منافع ارزهای رمزنگاری شده در SEC است.

نتیجه بررسی و حکم در مورد Coinbase MTD می تواند تعیین کند که آیا SEC علیه حکم فروش برنامه ای XRP تجدید نظر خواهد کرد یا خیر.

 

xrp.png
نمودار روزانه ریپل

 

چشم انداز گسترده ما همچنان نزولی باقی خواهدماند و نحیه 0.5448 و 0.5487 به عنوان ناحیه مقاومت شناسایی شدهمکه میتواند رشد های ریپل را محدود کند. در صورت شکست این ناحیه مقاومت بعدی برای تماشا 0.5810 خواهد بود. سطوح حمایت 0.4816 و 0.4510 است.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید