Your browser does not support JavaScript!
نماشا

پنج نکته ای که در این هفته باید در کریپتو بدانید: قانونگذاران بازار رمزارزها را در معرض توجه قرار می دهند

پنج نکته ای که در این هفته باید در کریپتو بدانید: قانونگذاران بازار رمزارزها را در معرض توجه قرار می دهند
پنج نکته ای که در این هفته باید در کریپتو بدانید: قانونگذاران بازار رمزارزها را در معرض توجه قرار می دهند
پنج نکته ای که در این هفته باید در کریپتو بدانید: قانونگذاران بازار رمزارزها را در معرض توجه قرار می دهند

هفته شلوغی برای بازار کریپتو کارنسی پیش رو است و قانونگذاران ایالات متحده، شاخص های اقتصادی و پرونده SEC v Ripple احتمالاً نقاط کانونی سرمایه گذاران هستند.

شاخص های اقتصادی آمریکا و چین

در تقویم اقتصادی هفته شلوغی در پیش است. پس از گزارش مشاغل ایالات متحده، بازار بر بخش خدمات ایالات متحده متمرکز خواهد شد. PMI بسیار مهم ISM Non- Manufacturing PMI روز دوشنبه مورد توجه قرار خواهد گرفت. کاهش شدید در فعالیت بخش خدمات به ترس از رکود دامن می زند.

با این حال، سرمایه گذاران باید داده های اقتصادی چین را نیز در نظر بگیرند. ما شاهد افزایش حساسیت بازار نسبت به اعداد چین بوده‌ایم که اقتصاد چین پس از تغییر سیاست کووید صفر ناامید با آن مواجه است.

PMI خدمات Caixin (دوشنبه)، داده های تجاری (چهارشنبه) و اعداد تورم (پنجشنبه) نیاز به بررسی دارند.

این یک شمشیر دولبه برای بازار ارزهای دیجیتال است. از یک سو، نشانه های فرود سخت ایالات متحده نزولی خواهد بود. با این حال، از سوی دیگر، یک فدرال رزرو  هاوکیش تر اشتهای خریدار را آزمایش می‌کند.

جلسه استماع 6 جون کمیته کشاورزی مجلس در مورد دارایی های دیجیتال

کمیته کشاورزی ایالات متحده یک جلسه استماع درباره آینده دارایی های دیجیتالدر جهت ارائه شفافیت برای بازارهای دارایی دیجیتال این سه شنبه برگزار خواهد کرد.

رئیس کمیته کشاورزی، جی تی تامپسون، ریاست جلسه را بر عهده خواهد داشت، در حالی که موضوع مقررات در خارج از دولت ایالات متحده اولویت بالایی دارد.

چشم‌انداز نظارتی ارزهای دیجیتال ایالات متحده، بازیگران پیشرو ارزهای دیجیتال را تشویق می‌کند تا فراتر از مرزهای ایالات متحده گسترش پیدا کنند. Ripple و Coinbase (COIN) از جمله نام‌های برجسته‌ای هستند که به لفاظی‌های ضد رمزنگاری دولت ایالات متحده و دستورات اجرایی SEC پاسخ می‌دهند.

سوزان فریدمن، رئیس بخش سیاست ریپل، در مورد جلسه سه‌شنبه گفت:

 

«در حالی که جلسه آتی 13 جون HFSC برای کریپتو مهم است، جلسه ای که هفته آینده توسط کمیته کشاورزی مجلس نمایندگان برگزار می شود به همان اندازه است. نماینده کنگره، جی تی تامپسون، حامی سرسخت فراخوان برای شفافیت در این فضا بوده است.»

 

SEC v Ripple

علاقه سرمایه گذاران به SEC v Ripple در حال انجام احتمالا در این هفته تشدید خواهد شد. SEC نسخه‌های ویرایش نشده اسناد بدنام مرتبط با سخنرانی ویلیام هینمن را در 13 ژوئن منتشر می‌کند. جامعه XRP با شکست در محافظت از اسناد مربوط به سخنرانی در برابر نظارت عمومی، امیدوار به حل و فصل مطلوب است.

در حالی که برخی پیروزی واقعی ریپل را بهترین نتیجه می‌دانند، چنین احتمالی می‌تواند منجر به سال‌های بیشتر دعوا شود و SEC احتمالاً برای پیروزی ریپل درخواست تجدید نظر خواهد کرد. در مقابل، تسویه حساب پس از دو سال دعوا به پایان می رسد و فضای دارایی دیجیتال را با لوح تمیزی برای حرکت رو به جلو فراهم می کند. ما انتظار داریم که بازار نسبت به هرگونه تسویه حساب واکنش نشان دهد.

 

ریپل.png
نمودار هفتگی ریپل

 

XRP در این هفته با 8.05 درصد افزایش به 0.52143 دلار در مقایسه با بازار کریپتو رسیده است که با کاهش 1.83 درصدی به 1106 میلیارد دلار رسیده است.

به‌روزرسانی‌های آمار و توسعه ETH Staking

در روز پنجشنبه، ورودی سهام اتریوم ETH به ATH 404,704 ETH رسید، با تراز خالص سهام 422٪ به مازاد ETH 400,290 رسید. ATH جدید باید یک موهبت برای ETH می باشد. با این حال، این افزایش نتوانست 2000 دلار را وارد بازی کند.

در این هفته، یک افزایش دیگر در جریان های ورودی و ریسک روی سنتیمنت بازار می تواند شاهد بازگشت اتریوم به 2000 دلار برای اولین بار از 6 می باشد.

با این حال، به روز رسانی شبکه اتریوم نیز نیاز به بررسی دارد. طبق گزارش ها، توسعه دهندگان اتریوم در حال آماده شدن برای راه اندازی شبکه آزمایشی رسمی بعدی خود برای EIP 4844 هستند که هدف آن بهبود مقیاس پذیری است.

 

اتریوم.png
چارت هفتگی اتریوم

 

پیش نویس لایحه ضد دموکرات ساختار بازار دارایی دیجیتال

پس از انتشار پیش‌نویس لایحه ساختار بازار دارایی‌های دیجیتال، سرمایه‌گذاران ممکن است نیاز داشته باشند با واکنش دولت ایالات متحده و رئیس SEC، گری جنسلر، دست و پنجه نرم کنند.

به طور قابل توجهی، افزایش لفاظی های ضد رمزنگاری اشتهای خریدار را کم می کند. پیشرفت لایحه ساختار بازار دارایی های دیجیتال به حمایت دو حزبی بستگی دارد، که بر اساس تفسیر اخیر، پیشنهادی بعید است.

روز جمعه، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، لایحه تعلیق محدودیت بدهی ایالات متحده را امضا کرد تا اطمینان حاصل شود که ایالات متحده از نکول بدهی در روز دوشنبه جلوگیری می کند. در میان افزایش فعالیت قانونگذاران جمهوری خواه، دولت می تواند توجه خود را به فضای دارایی های دیجیتالی معطوف کند.

 

 

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید