Your browser does not support JavaScript!
نماشا

تقویم اقتصادی 25جولای 2023 رویترز

تقویم اقتصادی 25جولای 2023 رویترز

سنتیمنت تجاری آلمان،  بیشتر از اعداد اعتماد مصرف کننده ایالات متحده جلب توجه خواهد کرد. سفارشات صنعتی CBI انگلستان قبل از جلسه معاملاتی ایالات متحده و اعداد اطمینان مصرف کننده مورد توجه قرار خواهند گرفت.

تقویم اقتصادی آسیا

ریسک گریزی باعث افزایش تقاضا برای ین شد زیرا سرمایه گذاران مشکلات املاک و مستغلات چین و عدم اطمینان در مورد ارائه بسته محرک اقتصادی قابل توجه پکن را در نظر گرفتند.

امروز صبح هیچ شاخص اقتصادی از ژاپن یا چین برای جابجایی نوسانات وجود ندارد. فقدان شاخص‌های اقتصادی باعث می‌شود که تصمیمات  بانک مرکزی فدرال‌ رزرو  نسبت به نرخ بهره مورد توجه معامله گران قرار گیرد. با این حال، رویدادهای اقتصادی پکن نیز نیاز به بررسی دارد.

 

تقویم اقتصادی.png

 

تقویم اقتصادی اروپا

سقوط شدید شاخص احساسات تجاری Ifo آلمان، اهداف سیاست هاوکیش بانک مرکزی اروپا را زیر سوال می برد.
 اعداد ناامیدکننده PMI بخش خصوصی برای فرانسه، آلمان و منطقه یورو برحرکات بازار تاثیر گذاشت.

اقتصاد آلمان امروز صبح دوباره در کانون توجه قرار خواهد گرفت. اعداد احساسات تجاری آلمان در کانون توجه قرار خواهند گرفت. سقوط شدیدتر از حد انتظار در شاخص نظر سنجی تجاری Ifo آلمان،  خریدران یورو را با مشکل مواجه کرده ات. اقتصاددانان پیش بینی کردند که شاخص سرفصل از 88.5 به 88.0 کاهش یابد.

اعتماد کسب و کار یک شاخص پیشرو است که تضعیف احساسات نشان دهنده بدتر شدن محیط اقتصاد کلان است. احساسات ضعیف تر نشان دهنده عقب نشینی احتمالی در هزینه ها و استخدام است. بدتر شدن شرایط بازار کار بر اعتماد مصرف کننده و مخارج تأثیر می گذارد.

هیچ یک از اعضای بانک مرکزی اروپا در تقویم برای صحبت امروز حضور ندارند.

تقویم اقتصادی انگلستان

برای پوند  شروع نسبتاً آرامی برای امروز است و سفارشات صنعتی CBI بعید است که سطوح قیمت را جابجا کنند.
روز دوشنبه، فعالیت ضعیف‌تر بخش خدمات و انقباض بیشتر در بخش تولید، روند نزولی پوند را افزایش داد.

با این حال، جلسه سه‌شنبه‌ای آرام‌تر در تقویم اقتصادی بریتانیا است. سفارشات روند صنعتی CBI برای ماه جولای امروز مورد توجه قرار خواهد گرفت. کاهش شدیدتر از پیش‌بینی‌شده، پوند را تحت فشار بیشتری قرار می‌دهد.

در حالت کلی گزارش سفارشات  صنعتی CBI تمایل دارد تأثیر محدودی بر پوند داشته باشد، با تمرکز BoE بر رشد دستمزد، مخارج مصرف‌کننده و تورم. با این حال، با توجه به چیز دیگری و تداوم رکود اقتصادی، می‌توانیم حساسیت پوند را مشاهده کنیم.

هیچ یک از اعضای کمیته سیاست پولی در تقویم برای سخنرانی امروز حضور ندارند.

تقویم اقتصادی امریکا

اعداد اطمینان مصرف کننده ایالات متحده برای ماه ژوئیه امروز بعدازظهر منتشر خواهد شد. اقتصاددانان پیش بینی کردند که شاخص اعتماد مصرف کننده CB از 109.7 به 111.5 برسد.

یک روند صعودی در شاخص اعتماد مصرف کننده CB ایالات متحده نشان دهنده افزایش مصرف است که فشار تورمی ناشی از تقاضا را تقویت می کند. این اعداد می توانند بر فدرال رزرو تأثیر بگذارند.

 

تگ ها :

    رای خود را به این مطلب ثبت کنید

    0 رای (NaN)
    لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید