Your browser does not support JavaScript!
نماشا

تقویم اقتصادی 10 آگوست 2023 رویترز

تقویم اقتصادی 10 آگوست 2023 رویترز

بولتن اقتصادی بانک مرکزی اروپا جهت گیری قیمت را ارائه خواهد کرد، گزارش CPI ایالات متحده حرف آخر را امروز بعدازظهر خواهد زد. 

امروزه هیچ شاخص اقتصادی ناحیه یورو برای جلب علاقه وجود ندارد. فقدان شاخص های اقتصادی، EUR را تحت تاثیر بانک مرکزی اروپا و تقویم اقتصادی ایالات متحده قرار خواهد داد.

امروزهیچ یک از اعضای هیئت اجرایی ECB در تقویم برای سخنرانی امروز حضور ندارند،اما ECB شماره آگوست بولتن اقتصادی ECB را منتشر خواهد کرد. شاخص‌های اقتصادی آلمان و چین به رکود اقتصادی دامن زده است. بولتن اقتصادی ECB باید شانس رکود اقتصادی منطقه یورو را نادیده بگیرد تا یورو تضعیف نشود.

بولتن اقتصادی ECB دیدگاه بانک مرکزی اروپا از تحولات اقتصادی، مالی و پولی را ارائه می دهد. تورم، فعالیت های اقتصادی، ارزیابی ریسک و تصمیمات سیاست پولی از جمله بخش های اصلی بولتن هستند. عدم اطمینان پیرامون چشم انداز اقتصادی، تورم و سیاست پولی بانک مرکزی اروپا، وزن بیشتری به بولتن می دهد.

 

تقویم اقتصادی 10آگوست.png

تقویم اقتصادی امریکا

روز بزرگی در پیش است، با تمرکز بر گزارش هزینه مصرف کننده CPI بسیار مهم ایالات متحده. اعداد تورمی داغ‌تر از حد انتظار، انتظارات افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در ماه سپتامبر را مجدداً شعله‌ور می‌سازد، که می‌تواند به نگرانی‌های رکودی دامن بزند.

اقتصاددانان پیش‌بینی می‌کنند که نرخ تورم سالانه ایالات متحده از 3.0 درصد به 3.3 درصد در جولای افزایش یابد و تورم اصلی در 4.8 درصد ثابت بماند.

ارقام مدعیان بیکاری نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت. با این حال، ما انتظار داریم که اعداد دومین سطح را نسبت به گزارش CPI بازی کنند.

در حالی که فدرال رزرو اعداد شاخص خالص هزینه شخصی PCE را به عنوان شاخص تورم پیشرو در نظر می گیرد، گزارش CPI وزن قابل توجهی دارد. فدرال رزرو به دنبال فشارهای تورمی است تا به میزان قابل توجهی کاهش یابد تا اقدامات انقباضی خود را متوقف کند. رشد دستمزدها و شرایط سخت بازار کار همچنان خطراتی برای موضوع تورم هستند.

تگ ها :

    رای خود را به این مطلب ثبت کنید

    0 رای (NaN)
    لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید