Your browser does not support JavaScript!
نماشا

سنتیمنت به معامله گران پیشنهاد می کند که از گزارش نرخ تورم CPI برای غافلگیری صعودی آماده باشند.

سنتیمنت به معامله گران پیشنهاد می کند که از گزارش  نرخ تورم CPI برای غافلگیری صعودی آماده باشند.

سنتیمنت به معامله گران پیشنهاد می کند که از گزارش CPI برای غافلگیری صعودی آماده باشند.

داده‌های CPI داغ‌تر از حد انتظار می‌تواند با انتظارات معامله‌گران بر روی فدرال رزرو تهاجمی‌تر، USD/JPY را بالاتر ببرد.
دلار/ین در روز پنجشنبه در آستانه انتشار آمارهای کلیدی تورم ایالات متحده که در اواخر روز منتشر می شود، کاهش یافته است. دلار آمریکا برخی از سودهای خود را از جلسه قبلی ارائه می دهد که ناشی از عدم اطمینان در مورد انتخابات میان دوره ای ایالات متحده، کاهش شدید بازارهای سهام ایالات متحده و فروپاشی قرارداد نجات برای صرافی ارزهای دیجیتال FTX توسط رقیب بزرگتر آن بایننس بود.

گزارش تورم مصرف کننده در ایالات متحده

سرمایه‌گذاران دلار/ین اکنون توجه خود را به ارقام تورم ایالات متحده معطوف کرده‌اند که قرار است در ساعت17:00 به وقت تهران منتشر شود، که در آن افزایش شدید قیمت احتمالاً کمپین تهاجمی فدرال رزرو در تشدید سیاست‌های پولی را تقویت می‌کند. تحلیل من درارتباط با سناریوهای معاملاتی در زمان انتشار داده در اینجا ارائه شده است.

اقتصاددانان انتظار کاهش نرخ تورم ماهانه و سالانه و اصلی را دارند.

انتظار می‌رود تورم کل در ماه به 0.6 درصد برسد و نرخ سالانه 7.9 درصد را ایجاد کند. تخمین زده می‌شود که تورم اصلی در ماه اکتبر 0.5 درصد افزایش یافته است که به ما نشان می‌دهد نسبت به سال گذشته 6.5 درصد است.

معامله گران برای سورپرایز صعودی آماده می شوند

حداقل برای یک هفته، به نظر می رسید سرمایه گذاران روی داده های کمتر از حد انتظار شرط بندی می کردند. این توسط ابزار FedWatch CME پشتیبانی می‌شد که نشان می‌داد معامله‌گران حدود 56 درصد مطمئن هستند که فدرال رزرو در نشست دسامبر خود تنها نیم درصد نرخ بهره را افزایش می‌دهد.

 

تغییرات نرخ های بهره فدرال رزرو.jpg

 

اما بازگشت دیروز به سمت بالا توسط USD/JPY نشان می دهد که لحن ممکن است در حال تغییر باشد. با توجه به اینکه پنج گزارش از شش گزارش اخیر شگفتی‌های مثبتی را به همراه داشته است، مخالفت با این روند دشوار است.

اگر اعداد تورم بالاتر از حد انتظار باشد، به دنبال افزایش شدید دلار/ین باشید.

تگ ها :

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید