Your browser does not support JavaScript!
نماشا

بازگشت به نرخ 0.99 دلاربرای جفت ارز یورو دلار به اعضا بانک مرکزی اروپا بستگی دارد.

بازگشت به نرخ 0.99 دلاربرای جفت ارز یورو دلار به اعضا بانک مرکزی اروپا بستگی دارد.
بازگشت به نرخ 0.99 دلاربرای جفت ارز یورو دلار به اعضا بانک مرکزی اروپا بستگی دارد.

یورو/دلار آمریکا برخی از سودهای روز چهارشنبه را کنار گذاشت، زیرا ریسک گریزی دوباره در اوایل نشست معاملاتی اروپا ظاهر شد.

شروع شلوغی برای جلسه اروپا برای یورو بود. ارقام اولیه تورم سپتامبر از اسپانیا و ارقام احساسات تجاری و مصرف کننده در منطقه یورو در اوایل جلسه مورد توجه قرار گرفت.

آمار فشارهای تورمی در اسپانیا کاهش یافت و اعتماد تجاری و مصرف کننده کاهش یافت.

در ماه سپتامبر، نرخ تورم سالانه اسپانیا از 10.5 درصد به 9.0 درصد در مقابل پیش بینی 10.0 درصد کاهش یافت. شاخص تمایلات اقتصادی منطقه یورو در ماه سپتامبر از 97.6 به 93.7 کاهش یافت. اقتصاددانان کاهش تا 95.0 را پیش بینی کردند.

 

تقویم اقتصادی اروپا.jpg

در حالی که آمار بر یورو تاثیر می گذارد، صحبت های اعضای بانک مرکزی اروپا نیز جهت گیری را برای این جفت ارز ارائه می دهد. دی گیندوس، مک کال و لین امروز صحبت می کنند. به دنبال صحبت های تهاجمی اعضا بانک مرکزی اروپا در روز چهارشنبه، بازارها برای ارائه حمایت یورو به دنبال موارد مشابه بیشتری خواهند بود.

برای دریافت تحلیل های تخصصی میتوانید اشتراک تهیه بفرمایید

 

نشست معاملاتی آمریکا

در تقویم اقتصادی ایالات متحده روز شلوغی در پیش است. کزارش مدعیان هفتگی بیکاری و اعداد تولید ناخالص داخلی سه ماهه دوم، با توجه به صحبت های اعضای FOMC، توجه بازار را به خود جلب می کند.

این آخرین ویرایش داده های تولید ناخالص داخلی ایالات متحده است، بنابراین نباید آنقدر مهم باشد. تولید ناخالص داخلی ایالات متحده به صورت مقدماتی منتشر می شود، که مهمترین مولفه است، سپس مولفه تجدید نظر شده و اکنون نسخه نهایی را دریافت می کنیم. بنابراین عنصر غافلگیری با هر انتشار کاهش می یابد. این به سادگی سومین نسخه از داده های قبلی است.

 

نشست معاملاتی امریکا.jpg

 

در ادامه، بولارد عضو FOMC سخنرانی خواهد کرد. با این حال، پس از اظهارنظرهای هاوکیش در اوایل هفته، بولارد برای تأثیرگذاری بر دلار باید ازلحن اخیر خود منحرف شود.

واگرایی سیاست پولی و تمایل به چشم انداز اقتصاد جهانی از بازگشت DXY به 115 در کوتاه مدت حمایت کرده است. با این حال، صحبت های اخیر اعضای بانک مرکزی اروپا ممکن است واگرایی سیاست پولی را در کوتاه مدت کاهش دهد.

پرایس اکشن جفت ارز

جفت ارزEUR/USD باید از طریق سطح 0.9673 دلار حرکت کند تا اولین سطح مقاومت اصلی را در 0.9810 دلار هدف قرار دهد. گفتگوی اعضایهاوکیش بانک مرکزی اروپا از بالاترین سطح چهارشنبه 0.97508 دلار پشتیبانی می کند.

با این حال، ریسک باید در طول جلسه بهبود یابد تا از بازگشت EUR/USD به 0.98 دلار پشتیبانی شود. در صورت شکست، یورو احتمالاً دومین سطح مقاومت اصلی را در 0.9888 دلار و مقاومت را در 0.9900 دلار آزمایش می کند.

سومین سطح مقاومت اصلی 1.0103 دلار است.

cT_cs_3413246_EURUSD_2022-09-29_14-10-41.png

در صورت عدم حرکت به سمت بالا، اولین سطح پشتیبانی اصلی نرخ 0.9595 در بازی باقی خواهد ماند. با این حال، جفت ارز EUR/USD به احتمال زیاد ازنزول زیر 0.9500 دلار و دومین سطح پشتیبانی اصلی در 0.9458 دلار جلوگیری می کند.

سطح پشتیبانی اصلی سوم 0.9243 دلار است.

 

 

 

 

 

تگ ها :

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید