Your browser does not support JavaScript!
نماشا

پیش بینیEURUSD: ممکن است با انتشار داده های ضعیف ایالات متحده رشد هایی را بدست اورد.

پیش بینیEURUSD: ممکن است با انتشار داده های ضعیف ایالات متحده رشد هایی را بدست اورد.

پیش‌بینی می‌شود که PPI ماهانه ایالات متحده و Core PPI افزایش 0.2 درصدی را نشان دهند. انتشار ضعیف تر از حد انتظار برای EUR/USD صعودی خواهد بود.
یورو برای سومین جلسه متوالی در روز جمعه در برابر دلار آمریکا در حال افزایش است و سرمایه گذاران محتاط هستند زیرا چشم انداز سیاست فدرال رزرو ایالات متحده را در برابر احتمال اینکه نرخ های بهره بالاتر می تواند منجر به رکود شود، وزن می دهند.

فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا (ECB) همگی قرار است هفته آینده تصمیمات مربوط به نرخ بهره را اعلام کنند  سیاست ها همچنان به  کشیدن ترمز رشد اقتصادی (از طریق نرخ های بالاتر برای خنثی کردن تورم بالا) ادامه می دهند.
معامله گران و سرمایه گذاران صعودی به دنبال نشانه هایی هستند که نشان دهد فدرال رزرو آماده توقف افزایش های خود است.

 جمعه و گزارش PPI ایالات متحده

سرمایه گذاران پیش بینی داده های قیمت تولید کننده (PPI) ایالات متحده در روز جمعه برای ماه نوامبر هستند، در حالی که داده های تورم ماهانه مصرف کننده ایالات متحده هفته آینده، یک روز قبل از نشست سیاست گذاری فدرال رزرو در 14 دسامبر ارائه می شود. 

پیش‌بینی می‌شود که PPI ماهانه ایالات متحده و Core PPI افزایش 0.2 را نشان دهند. انتشار ضعیفتر از حد انتظار برای EUR/USD صعودی خواهد بود. معامله گران همچنین در گزارش اولیه انتظارات تورمی دانشگاه میشیگان در روز جمعه به دنبال رقمی مطلوب هستند.
تحلیل تکنیکال نمودار نوسان روزانه
روند اصلی طبق نمودار نوسان روزانه صعودی است. معامله از طریق 1.0595 نشانه از سرگیری روند صعودی خواهد بود. حرکت به سمت 1.0443 روند اصلی را به نزولی تغییر می دهد.

ما در روز گذشته تحلیل خود را در ارتباط با این جفت ارز در اشتراک ویژه ارائه دادیم: 

 

تحلیل یورودلار.jpg
تحلیل یورودلار در روز 8 دسامبر

جفت ارز EURUSD روند صعودی خود را از سر خواهد گرفت زیرا با کاهش بازدهی خریداران چشم به نرخ 1.06 دوخته اند.

?تحلیلگر: شاهین جاویدی
سرمای زمستان به اروپا رسیده است، اما رکود در کمین اقتصاد ایالات متحده نشسته است.نگرانی ها در مورد رکود اقتصادی، بازارها را تحت تاثیر قرار داده است و بازده اوراق را به سطوح پایین تر کانده است. این در حالی است ه بدبینی و افت بازار سهام از دلار سبز حمایت میکند. امروز فضا برای اصلاح دلار وجود دارد و ممکن است با نزول بازدهی کاهش پیدا کند.
در سمتی دیگر کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا قرار است سخنرانی خواهد داشت اما بعید به نظر میرسد در ارتباط با میزان افزایش نرخ های بهره صحبت کند. اما همچنان میتواند به بازار کار سالم اشاره کند.
من انتظار دارم کاهش بازدهی بر دلار سبز اثر بگذارد و به EURUSDاجازه دهد تا صعود خود را به سمت 1.06 ادامه دهد.
از منظر تکنیکال هرگونه نزول به سطح 1.051 میتواند موقعیت مناسبی برای ورود به معامله خرید باشد. سطح حمایتی در نرخ 1.04697 شناسایی شده است.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید