Your browser does not support JavaScript!
نماشا

نزدک 100، داو جونز، اس اند پی 500: سرمایه گذاران به گزارش های درآمد از بانک آمریکا، گلدمن ساکس چشم دوخته اند

نزدک 100، داو جونز، اس اند پی 500: سرمایه گذاران به گزارش های درآمد از بانک آمریکا، گلدمن ساکس چشم دوخته اند

درآمد بانک ها در آستانه افزایش نرخ بهره مورد انتظار فدرال رزرو، با گلدمن ساکس و بانک آمریکا در میان شرکت های قابل توجهی که در روز سه شنبه گزارش دادند.

بررسی اجمالی
با انتشار گزارش‌های سود شرکت‌ها، پس از تسویه بالاتر در جلسه قبل، معاملات آتی شاخص سهام ایالات متحده در معاملات اوایل سه‌شنبه کاهش یا مختلط شد. داوجونز 0.04 درصد رشد کرد، S&P 500 0.01 درصد رشد کرد و NASDAQ 0.08 درصد کاهش یافت.

عدم قطعیت فصل سود، انتظارات افزایش نرخ فدرال رزرو تاثیر سهام

ابهام در مراحل اولیه گزارش فصل سود، روند قیمت را محدود کرده است و افزایش نرخ بهره پیش بینی شده توسط فدرال رزرو در ماه مه نیز بر بازار تأثیر می گذارد.

سرمایه گذاران روز دوشنبه گزارش های درآمدی از استیت استریت و چارلز شواب را بررسی کردند. سهام State Street پس از نتایج ناامیدکننده سه ماهه 9.18 درصد سقوط کرد، در حالی که سهام چارلز شواب  افزایش یافت. به دلیل گزارش نیویورک تایمز در روز یکشنبه مبنی بر اینکه سامسونگ ممکن است به موتور جستجوی پیش‌فرض خود به بینگ تبدیل شود، سهام آلفابت مادر گوگل و سایر سهام فناوری نیز بیش از 2 درصد کاهش یافت.

تمرکز سود بانک ها در میان افزایش نرخ ها و نگرانی های تورم

پس از آنکه جی پی مورگان و ولز فارگو در موج اول درآمدهای بانکی هفته گذشته درآمدهای بهتر از حد انتظار را گزارش کردند، سرمایه گذاران بر گزارش های سود این هفته از چندین بانک از جمله گلدمن ساکس، مورگان استنلی و بانک آمریکا تمرکز خواهند کرد.

معامله‌گران همچنین بر انتشار گزارش‌های بیشتر نظارت خواهند کرد تا نشانه‌هایی از عملکرد شرکت‌ها در بحبوحه افزایش نرخ‌های بهره و تورم مداوم وجود داشته باشد.

فدرال رزرو احتمال افزایش نرخ بهره را باز نگه می دارد

داده های اقتصادی نشان می دهد که اقتصاد هنوز به رکود نزدیک نشده است و به فدرال رزرو فرصت می دهد تا به افزایش نرخ بهره ادامه دهد، علیرغم اینکه تصور می شود نسبت به سایر بانک های مرکزی جهانی به پایان چرخه افزایش نرخ نزدیک تر است.

معامله گران اظهارات مقامات فدرال رزرو را قبل از دوره خاموشی 22 آوریل قبل از نشست 2-3 می نظارت می کنند.

بازدهی اوراق 10 ساله خزانه داری با 8 واحد افزایش به 3.602 درصد رسید و بازدهی خزانه دو ساله ایالات متحده نیز با 9.3 واحد افزایش به 4.196 درصد رسید که معمولاً نشان دهنده انتظارات نرخ بهره است.

بر اساس گزارش CME's FedWatch Tool، انتظارات بازار برای افزایش 25 امتیازی در نشست ماه می به بیش از 86 درصد افزایش یافته است(از 78 درصد در روز جمعه).

شرکت های قابل توجه S&P 500 درآمدهای خود را  گزارش می دهند

سهام J.B. Hunt Transport Services در معاملات بعد از ساعت کاری 2 درصد کاهش یافت زیرا شرکت حمل و نقل و لجستیک درآمدهای سه ماهه اول کمتر از حد انتظار را به دلیل تقاضای ضعیف، کاهش قیمت ها و افزایش هزینه ها گزارش کرد.

شرکت‌های شاخص S&P 500 مانند جانسون و جانسون، بانک آمریکا و گلدمن ساکس درآمد خود را  در روز سه‌شنبه گزارش خواهند کرد.

معامله گران همچنین از نزدیک آخرین شروع مسکن و داده های مجوزهای ساختمانی را که روز سه شنبه ارائه می شود، تماشا خواهند کرد. برآوردهای اجماع از داو جونز پیش بینی می کند که کاهش مسکن در ماه مارس با 3.4 درصد شروع به 1.40 میلیون واحد شود. طبق نظرسنجی اقتصاددانان داو جونز، داده‌های ساختمانی در ماه مارس باعث کاهش 4.9 درصدی داده‌ها به 1.45 میلیون واحد می‌شود.

برای نگاهی به همه رویدادهای اقتصادی امروز، تقویم اقتصادی ما را بررسی کنید.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (NaN)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید