Your browser does not support JavaScript!
نماشا

در حالی که فعالان بازارسهام اظهارات تورم پاول و سخنرانی بایدن را هضم می کنند، شاخص آتی سهام ایالات متحده نشان از نزول دارد.

در حالی که فعالان بازارسهام اظهارات تورم پاول و سخنرانی بایدن را  هضم می کنند،  شاخص آتی سهام ایالات متحده نشان از نزول دارد.

پاول نتوانست چیز قابل توجهی بگوید، بنابراین سرمایه گذاران هنوز در این فکر هستند که فدرال رزرو چه زمانی افزایش نرخ بهره را متوقف خواهد کرد و آیا رکودی وجود خواهد داشت یا خیر.
معاملات آتی شاخص سهام ایالات متحده در جلسه پیش از بازار چهارشنبه در حالی که سرمایه گذاران همچنان به ارزیابی تأثیر سخنرانی بعد از ظهر سه شنبه جرومی پاول فدرال رزرو ادامه می دهند، متفاوت معامله می شود. معامله گران همچنین در حال هضم سخنرانی رئیس جمهور جو بایدن در مورد وضعیت اتحادیه هستند که عصر سه شنبه ایراد شد.

 

سهام وال استریت.png

 

پاول با لحن کمتر هاوکیش شاخص سهام را بالاتر برد

در حالی که سرمایه گذاران نظرات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو را درباره مدت زمانی که ممکن است بانک مرکزی برای مهار تورم نیاز داشته باشد، هضم کرد، شاخص های سهام اصلی ایالات متحده جهش کردند.

پاول نتوانست پیام هاوکیش را که بسیاری از سرمایه گذاران انتظار داشتند، ارائه دهد. در عوض اظهارات او امید سرمایه گذاران به سیاست های پولی کمتر تهاجمی را که پس از گزارش قوی مشاغل ایالات متحده در جمعه گذشته متزلزل شد، تجدید کرد.

پاول در باشگاه اقتصادی واشنگتن با اشاره به گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در ماه ژانویه گفت: "انتظار نداشتیم اینقدر قوی باشد."

پاول همچنین گفت: "واقعیت این است که ما به داده ها واکنش نشان خواهیم داد." بنابراین، اگر به دریافت گزارش‌های قوی از بازار کار یا گزارش‌های تورم بالاتر ادامه دهیم، ممکن است این اتفاق بیفتد که ما مجبور به انجام کارهای بیشتری باشیم و نرخ‌ها را بیش از قیمت‌گذاری شده افزایش دهیم.

سخنرانی بایدن نتوانست واکنشی را در بازار داشته باشد

سخنرانی جو بایدن رئیس جمهور جو بایدن در سال 2023 در کنگره نتوانست یک شبه معامله گران آتی بازار سهام را تحت تأثیر قرار دهد. اما این مورد انتظار بود. سرمایه گذاران اخیراً به رویدادهایی که در واشنگتن رخ می دهد علاقه چندانی نشان نداده اند.

بایدن از سیاست های اقتصادی خود خوش بین بود، پس از گزارش های اخیر که نشان می داد بیکاری تقریباً کم سابقه و رشد قوی شغل است، اما سخنرانی او نشان داد که جاه طلبی های گسترده تری برای تغییر شکل اقتصاد دارد.

او خواستار افزایش مالیات بر ثروتمندترین آمریکایی ها علاوه بر مهار اقدامات ضدرقابتی و افزایش حقوق کارگران شد.

در نهایت،برای بایدن دشوار خواهد بود که بسیاری از برنامه های خود را آنطور که ممکن است امیدوار باشد، اجرا کند.

 

دلایل محکم.png
تبلیغات

 

 

چشم انداز کوتاه مدت

پاول در روز سه‌شنبه چیزی قابل‌توجه بیان نکرد، بنابراین سرمایه‌گذاران هنوز در این فکر هستند که فدرال رزرو چه زمانی افزایش نرخ‌ها را متوقف می‌کند، فدرال رزرو تا چه حد مایل به افزایش نرخ است و آیا رکودی رخ خواهد داد یا خیر.

اساساً همه چیز به این بستگی دارد که فدرال رزرو چقدر سریع به پایان کمپین افزایش نرخ خود نزدیک می شود. سرمایه گذاران بر این باورند که فدرال رزرو به پایان نزدیک شده است، به همین دلیل است که ما به احتمال زیاد شاهد سقوط کوتاه مدت نیستیم. اما در صورت وجود عدم اطمینان، سهام برای حفظ سود با مشکل مواجه خواهند شد.

همانطور که در بالا ذکر شد، سهام می خواستند بهبود پیدا کنند و از خوش بینی پاول در مورد اقتصاد ایالات متحده برای صعود استفاده کردند. به نظر می رسید که آنها صحبت های او را در مورد افزایش بالقوه نرخ ها به سطحی بالاتر از آنچه قبلا تصور می شد نادیده گرفتند. من انتظار دارم سهام امروز تحت فشار قرار گیرد.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (NaN)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید