Your browser does not support JavaScript!
نماشا

وال استریت به دلیل گزارش درآمد 2023 Target بازگشایی مثبتی خواهد داشت.

وال استریت به دلیل گزارش درآمد 2023 Target بازگشایی مثبتی خواهد داشت.

Target برای اولین بار در یک سال گذشته از انتظارات درآمد وال استریت بالاتر بود زیرا باعث افزایش فروش در سه ماهه تعطیلات شد.
قراردادهای آتی عمده شاخص سهام ایالات متحده اندکی قبل از باز شدن بازار نقدی در روز سه‌شنبه با افزایش احتمالی خریداران توسط گزارش‌های سود مثبت از Zoom Video و Target افزایش یافتند.

با این وجود، میانگین‌های اصلی صنعتی پس از شروع امیدوارکننده سال جدید در ژانویه، عملکرد ضعیفی را برای فوریه به ثبت می‌رسانند. در پایان روز دوشنبه، داوجونز 3.5 درصد در ماه کاهش یافت و تنها شاخص اصلی منفی در سال است. هر دو شاخص S&P 500 و NASDAQ Composite در سال 2023 مثبت هستند، اما در ماه فوریه به ترتیب 2.3 و 1 درصد کاهش یافتند.

 

شاخص های سهام.jpg
منحنی آبی( شاخص داو)، منحنی زرد( شاخص نزدک)، منحنی فیروزه ایی( شاخصs&p)

 


در بیشتر دوره ها، معاملات آتی شاخص سهام ایالات متحده پایین تر بود زیرا بازدهی خزانه داری به بالاترین سطح چند ماهه نزدیک شد و احتمال افزایش بیشتر نرخ بهره به دلیل افزایش تورم و اقتصاد داخلی قوی افزایش یافت.

میانگین‌های اصلی در روز دوشنبه پس از فروش سنگین هفته گذشته که شاخص‌ها را به بیشترین درصد کاهش هفتگی خود در سال سوق داده بود، افزایش یافت.

نمودار روزانه داو.jpg
نمودار روزانه داوجونز

 


سرمایه گذاران از افزایش بیشتر نرخ بهره فدرال رزرو می ترسند

پس از آن که داده های اقتصادی قوی هفته گذشته نشان داد که فدرال رزرو می تواند نرخ بهره را برای مدت طولانی تری بالا نگه دارد، سودهای دیروز شگفتی خوشایند بود.

سرمایه‌گذاران شروع به قیمت گذاری در احتمال افزایش نیم درصد نرخ بهره در ماه مارس کرده‌اند، اگرچه بر اساس آتی صندوق فدرال رزرو، که همچنین نشان می‌دهد که نرخ‌ها تا سپتامبر به 5.4 درصد می‌رسند، این احتمال در حدود 23 درصد است.

 

انتظارات از تغییرات نرخ های بهره.jpg


داده های اقتصادی

روز سه‌شنبه نه تنها فهرستی از گزارش‌های درآمدی کلیدی، به ویژه داده‌های هدف و بیشتر اقتصادی، یعنی اعتماد مصرف‌کننده، موجودی‌های عمده‌فروشی، PMI شیکاگو و شاخص قیمت مسکن S&P Case-Shiller را به ارمغان می‌آورد.

قوت یا ضعف گزارش ها بر اساس نحوه تأثیر آنها بر بازدهی خزانه داری مورد قضاوت قرار می گیرد که متعاقباً بر عملکرد قیمت در بازار سهام تأثیر می گذارد. اساساً، در گزارش ها، معامله گران به دنبال سرنخ هایی در مورد چشم انداز تورم، فعالیت های اقتصادی و در نهایت، مسیر آینده افزایش نرخ بهره فدرال رزرو خواهند بود.

داده‌های صعودی می‌تواند بازدهی بالاتری را به همراه داشته باشد، که سرمایه‌گذاران بیشتری را به سمت خزانه‌داری جذب می‌کند، زیرا در مقایسه با سهام، بازده رقابتی با ریسک کمتری را به سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهند. این می تواند امروز بر سهام تاثیر بگذارد.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (NaN)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید