Your browser does not support JavaScript!
نماشا

کاهش نگرانی از بحران بانکی از سهام آسیا حمایت کرده است.

کاهش نگرانی از بحران بانکی از سهام آسیا حمایت کرده است.

امروز صبح صعودی برای بازارهای آسیایی بود. شاخص Hang Seng با افزایش قیمت کالاها از ASX 200 حمایت کرد. کاهش جفت USD/JPY نتوانست بر شاخص Nikkei 225 تاثیر بگذارد، که از تغییر تمایل به سمت سیاست های پولی فدرال رزرو و مخاطرات ریسک سرایت بانکی منتفع شد.

افزایش یک شبه در بازارهای سهام ایالات متحده از جلسه صبح صعودی حمایت کرد. شاخص کامپوزیت NASDAQ با 2.48 درصد افزایش، پیشتاز بود و Dow و S&P 500 به ترتیب 1.17 درصد و 1.76 درصد افزایش داشتند.

 

سهام وال استریت.png

 

کاهش ریسک سرایت بانک سیلیکون (SIVB) و  (SBNY) از تقاضا برای دارایی های پرریسک حمایت کرد. تضمین های دولت و بانک مرکزی در مورد مهاراسن یحران بانکی، کلید این جلسه صعودی بود. با این حال، تورم ملایم‌تر مصرف‌کننده و عمده‌فروشی ایالات متحده و خرده‌فروشی ناامیدکننده ایالات متحده، انتظارات افزایش نیم درصد نرخ بهره فدرال رزرو را کاهش داد و حمایت بیشتری از دارایی‌های پرریسک‌تر کرد.

در روز پنجشنبه، گروه Credit Suisse (CS) با افزایش 19.15 درصدی، تا حدی رکود 24.24 درصدی را نسبت به چهارشنبه معکوس کرد. بانک ملی سوئیس (SNB) از تضمین هایی مبنی بر اینکه بانک مرکزی اقداماتی را برای محافظت از بانک تحت محاصره انجام خواهد داد، حمایت کرد.

 

cs.png

 

با توجه به انتظارات مصرف کننده میشیگان و انتظارات تورمی مصرف کننده در سال آینده، سرمایه گذاران امروز صبح محتاط ماندند.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (NaN)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید